Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych - Jedynak Monika - książka

Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych książka papierowa

Jedynak Monika

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

„Książka wydaje się pierwszym tak kompleksowym opracowaniem, które podejmuje tematykę współpracy w przedsiębiorstwach odpowiedzialnych społecznie. Jej odbiorcami mogą być inni naukowcy, ale z uwagi na opracowane narzędzie pomiaru dojrzałości współpracy z dostawcami w przedsiębiorstwach odpowiedzialnych społecznie – także przedstawiciele świata biznesu. Narzędzie to bowiem wpisuje się w tendencję pomiaru efektów działań ukierunkowanych na zrównoważony rozwój lub CSR, co zwłaszcza w przypadku dużych firm bywa coraz częściej oczekiwane. Z kolei z perspektywy osób zajmujących się nauką książka może być interesująca zarówno dla zainteresowanych CSR, jak i łańcuchami dostaw, relacjami biznesowymi oraz szeroko rozumianą współpracą. To z kolei przekłada się na potencjalnie szeroki krąg jej odbiorców.”
dr hab. Milena Ratajczak-Mrozek, prof. UEP Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

„Książka zawiera dużo nowej wiedzy o dostawcach, ich znaczeniu w łańcuchach dostaw, a w szczególności w kontekście społecznej odpowiedzialności. Opracowanie jest źródłem cennych treści, które wypełniają lukę w krajowym piśmiennictwie. Jej wyniki mogą dostarczyć rekomendacji wielu odbiorcom, tj. naukowcom i badaczom, studentom, absolwentom studiów, pracownikom firm i osobom zajmującym się współpracą z dostawcami.”
dr hab. Arkadiusz Kawa, prof. WSL Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny

Liczba stron: 460

Format (wymiary): 15.8x0.3cm

ISBN: 9788323352082

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.