Współczesne wyzwania prawa konsumenckiego -  - książka

Współczesne wyzwania prawa konsumenckiego książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Monografia powstała w związku z konferencją naukową pt. „Współczesne wyzwania prawa konsumenckiego” (Kraków, 15–17 września 2015 r.), zorganizowaną przez Katedrę Prawa Cywilnego i Gospodarczego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, jako efekt współpracy pracowników katedr prawniczych publicznych uczelni ekonomicznych oraz uniwersyteckich katedr prawa cywilnego, handlowego i gospodarczego. Autorzy przedstawili w niej najważniejsze zagadnienia prawa konsumenckiego i poglądy, które stanowią istotny głos w dyskusji nad kierunkami dalszego rozwoju tego prawa.

Publikacja powinna zainteresować teoretyków i praktyków prawa, szczególnie konsumenckiego, a także studentów prawa i przedsiębiorców.

Warto także podkreślić, że publikacja ukazuje się w bardzo istotnym momencie – w rok po wejściu w życie dwóch bardzo istotnych dla ochrony konsumentów unormowań – ustawy o prawach konsumentów i nowelizacji przepisów o upadłości konsumenckiej. Przeważająca część opracowań recenzowanej monografii odnosi się bezpośrednio do tych zmian, dokonuje ich interpretacji i oceny, wskazuje na potencjalne problemy interpretacyjne. Z uwagi na to, że póki co literatura dotycząca wspomnianych zmian legislacyjnych nie jest obszerna, recenzowana monografia stanowi ważny wkład do dyskusji o zmieniającym się prawie konsumenckim.

Z recenzji dr hab. Moniki Jagielskiej

Liczba stron: 318

Rok wydania: 2016

Format (wymiary): 16.5x23.8cm

ISBN: 9788325578558

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.