Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
70,00 zł
od 35,00 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Strategiczne zarządzanie własnością intelektualną może być dla wielu przedsiębiorstw źródłem trwałej przewagi konkurencyjnej. Monografia skupia się na problematyce wyboru skutecznych strategii, taktyk oraz działań i procesów zmierzających do powstania nowatorskiego rozwiązania lub nowego produktu, czy pozyskiwania ich na zewnątrz, np. w drodze nabycia licencji bądź praw wyłącznych na produkt lub technologię już istniejące na rynku. Autorzy analizują strategię własności intelektualnej jako ogólną strategię przedsiębiorstwa, strategię biznesu, a także strategię funkcjonalną spójną z innymi strategiami funkcjonalnymi w przedsiębiorstwie.
Książka jest adresowana do wszystkich zainteresowanych zarządzaniem własnością intelektualną w różnych przedsiębiorstwach. Będzie to wartościowa publikacja dla menedżerów, zwłaszcza tych, którzy są odpowiedzialni za formułowanie i wdrażanie strategii innowacji opartych na zasobach własności intelektualnej, oraz dla akademików zajmujących się teoretycznymi i praktycznymi zagadnieniami efektywnego wykorzystania zasobów intelektualnych w organizacjach.
Liczba stron: 276
Rok wydania: 2024
Format (wymiary): 16.0x23.0cm
ISBN: 9788382703047