Wine banking - Michał Kamiński - książka

Wine banking książka papierowa

Michał Kamiński

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

39,00 zł
od 19,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Czasy kryzysu skłoniły wielu inwestorów do poszukiwania nowych form oraz miejsc lokowania kapitału. Na rynkach inwestycji alternatywnych pojawiło się dużo ciekawych rozwiązań. Jednym z nich jest coraz popularniejsze w ostatnich latach inwestowanie w ekskluzywne wina, określane terminem Wine banking. Na przestrzeni kilku lat powstał dobrze prosperujący rynek inwestycji z własnymi giełdami obrotu, fachowymi czasopismami, ekspertami rynkowymi, firmami pośredniczącymi etc. Opisanie tego interesującego, a jednocześnie innowacyjnego sposobu lokowania kapitału zostało postawione za cel tej pracy. 

Czytelnik podczas lektury zapozna się m.in. z:
• podstawowymi informacjami o winie, takim jak produkcja, historia, niektóre znaczenia społeczno-kulturowe,
• głównymi metodami inwestowania w wino oraz najpopularniejszymi markami win inwestycyjnych,
• miejscami obrotu winem,
• czynnikami wpływającymi na wartość wina,
• danymi o rynku alkoholu w Polsce,
• ofertą firm pośredniczących w inwestowaniu w wino w Polsce,
• głównymi kanałami dystrybucji Wine banking w Polsce,
• wynikami badań własnych. 

Michał Kamiński – absolwent finansów i rachunkowości oraz socjologii na toruńskim Uniwersytecie Mikołaja Kopernika. Podczas seminariów prowadzonych przez prof. Leszka Dziawgo skierował swoje zainteresowania badawcze w stronę inwestycji alternatywnych, co zaowocowało powstaniem niniejszej publikacji. 

Liczba stron: 132

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788375566598

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.