Wielka Magia - Gilbert Elizabeth - książka

Wielka Magia książka papierowa

Elizabeth Gilbert

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,90 zł
od 25,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Odważ się żyć kreatywnie!
Autorka Jedz, módl się, kochaj i innych bestsellerowych książek od lat inspiruje czytelników. Teraz wszystkim, którym brakuje pewności siebie, wytrwałości czy cierpliwości, by podążyć za swymi marzeniami i powołaniem, pokazuje, jak z powodzeniem przezwyciężyć te obawy. Jeśli pragniesz napisać książkę, stworzyć dzieło sztuki, znaleźć nowe sposoby wykonywania pracy lub po prostu nasycić swoje codzienne życie pewną dozą pasji – Wielka Magia otworzy przed tobą cudowny świat twórczej ciekawości, mocy i radości.
Ta książka powstała w odpowiedzi na ogromne zainteresowanie czytelników. Wykład o kreatywności podczas TED Conference, który dała Elizabeth Gilbert, obejrzało do tej pory na YouTubie ponad 18 mln osób. Gilbert odziera z tajemnicy proces tworzenia, opisuje praktyki wielkich twórców i pokazuje nam, jak czerpać natchnienie z codzienności. - „Harper’s Bazaar” W swoim poradniku «twórczej samopomocy» Gilbert przekazuje nam intymny wgląd w pracę pisarki światowej sławy, nie pomijając takich jej aspektów, jak paraliżujący lęk czy frustracja, czym zachęca resztę z nas do nieco odważniejszego kroczenia przez świat. - „Elle” Gilbert to empatyczny i inspirujący coach dla wszystkich, którzy pragną więcej od życia. - „Library Journal” Szczerość, wdzięk i ciepłe poczucie humoru cechujące pisarstwo i spostrzeżenia Gilbert z pewnością przemówią do szerokiej publiczności (…). Niesamowicie inspirująca. - „Kirkus”

Liczba stron: 336

Tłumacz: Jóźwiak Bożena

Format (wymiary): 14.0x20.0cm

ISBN: 9788381885393

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.