Wewnętrzna doskonałość - Murphy Jim - książka

Wewnętrzna doskonałość książka papierowa

Murphy Jim

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,90 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Wewnętrzna doskonałość to przełomowa książka łącząca psychologię sportu z rozwojem osobistym. Udowadnia, że źródło prawdziwej siły i pewność siebie tkwi w naszym wnętrzu. Jim Murphy, korzystając z przykładów najwybitniejszych sportowców, pokazuje, jak trenować umysł i serce, by radzić sobie z lękiem i osiągać odporność psychiczną, która pomoże nam działać pod presją. Książka oferuje konkretne metody, narzędzia, ćwiczenia i techniki, które można wdrożyć w codzienne życie – od zmiany przekonań, przez pracę nad nastawieniem, po rozwijanie wewnętrznych zasobów. Uczy, jak radzić sobie z lękiem, porażkami i stresem, traktując je jako informacje zwrotne i szanse na rozwój. Podkreśla znaczenie odwrócenia tradycyjnego podejścia do sukcesu, kładąc nacisk na rozwój światła wewnątrz, dzięki czemu można osiągać nie tylko lepsze wyniki, ale i głębokie poczucie spełnienia, radości i autentyczności. To nie tylko ciekawa lektura, ale i skuteczny system rozwojowy, do którego warto wracać, by codziennie kształtować swoje serce i umysł. Zawarte w książce zasady i narzędzia sprawiają, że jest ona uniwersalnym przewodnikiem na drodze ku prawdziwej wewnętrznej sile i pełni życia. Wewnętrzna doskonałość to sprawdzony system, który pomoże ci: uczyć się panowania nad sobą i odpuszczania tego, czego nie możesz kontrolować pokonać lęk i wykształcić nawyki mentalne usunąć wewnętrzne blokady przeprogramować podświadomość i uwolnić się od ograniczających przekonań

Liczba stron: 352

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Babicz Katarzyna

Format (wymiary): 15.2x22.7cm

ISBN: 9788375799811

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.