Wehrmacht Tarcze naramienne 1940-1945 - Grześkowiak Grzegorz - książka

Wehrmacht Tarcze naramienne 1940-1945 książka papierowa

Grześkowiak Grzegorz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Autor opisuje niemieckie odznaczenia bojowe Wehrmachtu z lat 1940-1945. Książka ta ma spełniać rolę przewodnika, zawierającego zarys genezy odznaczenia ze zwróceniem uwagi na charakterystykę, rozwiązanie i wyjaśnienie symboli, napisów, dat oraz kodu kolorystycznego. Opisy zawierają informacje o wymiarach, materiale, sposobie wykonania, producentach i autorach projektów oraz zdjęcia. Przystępując do opracowania książki o odznaczeniach bojowych niemieckiego Wehrmachtu z lat 1940-1945, zdawałem sobie sprawę z dużych trudności, które będą stały przede mną. Odznaczenia te są co prawda zbierane i kolekcjonowane przez wiele muzeów w Europie i USA oraz przez wciąż rosnące nowe rzesze kolekcjonerów, występują jednak duże luki w materiałach źródłowych, które zniechęcały do szczegółowego opracowania całego zagadnienia. Książka ta ma spełniać rolę przewodnika, zawierającego zarys genezy odznaczenia, ze zwróceniem uwagi na charakterystykę, na rozwiązanie i wyjaśnienie zawartych w nich symboli, napisów, dat oraz kodu kolorystycznego. W oparciu o zebrane materiały archiwalne, źródłowe i własną interpretację faktów z przeszłości bojowej niemieckiego Wehrmachtu, starałem się wyjaśnić, co wyrażać miała odpowiednio ukształtowana i ozdobiona metalowa "Tarcza" noszona na lewym rękawie munduru wojskowego. (fragment ze wstępu)

Liczba stron: 84

Rok wydania: 2020

Format (wymiary): 16.0x23.5cm

ISBN: 9788373392595

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.