Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
44,00 zł
od 22,00 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
TypoPolo to zwyczajowa nazwa opisująca amatorską typografię tworzoną na potrzeby handlu i rzemiosła w latach 90. XX wieku. Prymitywne reklamy, szyldy i napisy informacyjne stały się wizualnym odzwierciedleniem zmian ekonomicznych i politycznych w Polsce, symbolem czasów romantycznego przełomu, kiedy „każdy mógł być tym, kim chciał, i wszystko było możliwe”.
Ale nawet dziś, gdy „profesjonalna” Helvetica zawładnęła szyldami i napisami w polskich miastach, TypoPolo nie da się wymazaç.
Na zawsze pozostanie wstydliwą częścią polskiej tożosamsoci wizualnej. Typografia jest zawsze odzwierciedleniem czasów, w jakich żyjemy, i w tym sensie TypoPolo jest zjawiskiem naturalnym i pozytywnym. Nie da się uciec od szerokiego kontekstu dizajnu: czasów, polityki, ekonomii czy stosunków międzyludzkich.
Nikodem Pręgowski
Liczba stron: 228
Rok wydania: 2014
Format (wymiary): 15.5x15.5cm
ISBN: 9788362418374
