Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Zamów do 19.12.25, by mieć gwarancję dostawy przed świętami (dotyczy wysyłki na terenie Polski).
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Zamów do 19.12.25, by mieć gwarancję dostawy przed świętami (dotyczy wysyłki na terenie Polski).
Na przedstawioną do recenzji pracę składa się 28 zróżnicowanych tematycznie artykułów na temat szeroko pojętej tematyki medialnej. To prace badaczy, którzy publikowali także swe teksty we wcześniejszych tomach ocenianej serii. Widać, że na bieżąco obserwują zagadnienia, którymi się zajmują, starają się systematycznie przedstawiać badania, a redaktorzy tomu im to umożliwiają (co dzisiaj jest niezwykle cenne). Artykuły są napisane ciekawie, badania przedstawione klarownie, metody badawcze zastosowane poprawne, świadczą o rzetelności badaczy.
Prof. dr hab. Kazimierz Wolny-Zmorzyński
Liczba stron: 400
Rok wydania: 2014
Format (wymiary): 16.0x22.5cm
ISBN: 9788379770625
