Tajlandia - Pascal Gold -  - książka

Tajlandia - Pascal Gold książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.

59,90 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

IMPONUJĄCE RUINY
AYUTTHAYI NAJLEPSZE PLAŻE SAMUI
WYPRAWA DO BIRMY I LAOSU
„Są miejsca na świecie, do których chce się wracać. Tylko w nielicznych chciałoby się zostać na dłużej. Taka właśnie jest Tajlandia – jeszcze w trakcie pobytu zastanawiasz się, kiedy tu wrócić.” Łukasz Krzyżanowski, autor przewodnika
Bangkok znajduje się w czołówce najchętniej odwiedzanych stolic. Wieczorem to największe miasto Tajlandii tętni życiem, a imprezy, które się w nim odbywają, zaliczane są do najlepszych na świecie. #bangkok
Czy danie jest diabelnie ostre, czy stosunkowo łagodne – harmonia smaków to główna zasada tajskiej kuchni. Koniecznie trzeba spróbować tom yum goong. #thaifood
Archipelag Ko Phi Phi to zdecydowana gwiazda Tajlandii. Urwiste klify, bujne lasy, bajeczne zatoczki, plaże i rafa koralowa zachwycą każdego! #kophiphi
W kulturze Tajlandii ważnym symbolem jest słoń – nawet kształt państwa przypomina jego głowę. Podobizny zwierzęcia zdobią świątynie, godła, monety i talizmany przynoszące pomyślność i bogactwo. #thaielephant
Autorzy: Łukasz Krzyżanowski – mieszkaniec Bangkoku od 2008 r., niezależny pilot wycieczek po Tajlandii oraz Azji Południowo-Wschodniej, zafascynowany kulturą i historią Indochin, autor bloga tajlandiafaq.pl. Piotr Giegżno – jego pasją są podróże i fotografia podróżnicza. Opracowuje plany wycieczek po Tajlandii i pomaga w ich organizacji.

Liczba stron: 320

Rok wydania: 2018

Format (wymiary): 14.1x19.8

ISBN: 9788381033060

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.