Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem - Janasik Aldona, Zarczuk Dorota - książka

Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem książka papierowa

Janasik Aldona, Zarczuk Dorota

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.

60,00 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Kompletny poradnik nowoczesnej obsługi kelnerskiej – praktyka, kompetencje, sprzedaż.

Piąte, rozszerzone wydanie pierwszej na polskim rynku książki poświęconej profesjonalnej obsłudze kelnerskiej koncentruje się na kluczowych kompetencjach: umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych. Autorki łączą teorię z praktyką, wzbogacając tekst ćwiczeniami „na żywo”, scenkami szkoleniowymi, przykładami dobrych praktyk i wywiadami z uznanymi restauratorami.
Czytelnik znajdzie tu:
• różnice między kelnerem przeciętnym a wybitnym – postawy, cechy, nawyki,
• rolę kelnera‑gospodarza i doradcy kulinarnego,
• narzędzia sprzedaży sugestywnej i techniki cross‑sellingu,
• kompletny scenariusz obsługi gościa od powitania po pożegnanie,
• typologie klientów, zasady obsługi oraz metody radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych,
• wskazówki dla menedżerów sali dotyczące rekrutacji, motywowania i oceny personelu.
Książka jest przeznaczona dla:
• studentów i słuchaczy szkół gastronomicznych, 
• kelnerów, barmanów, sommelierów pragnących podnieść kwalifikacje, 
• właścicieli i menedżerów restauracji, hoteli, firm cateringowych, 
• trenerów i konsultantów branży hospitality. 

Liczba stron: 234

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 14.5x21.0cm

ISBN: 9788381029827

Wydanie: 5

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.