Sukces projektu - Walczak Renata - książka

Sukces projektu książka papierowa

Walczak Renata

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Projekt to tymczasowe przedsięwzięcie mające przynieść korzyści organizacji powołującej go do życia. Efektami realizacji projektu mogą być nowe produkty, nowe zakłady lub linie produkcyjne, nowe technologie lub nowa wiedza. Sam projekt warto zrealizować w wyznaczonym terminie, po ustalonych wcześniej kosztach oraz z uwzględnieniem zakresu i jakości zaplanowanych prac.

A co, jeśli ukończenie projektu się opóźni? Co jeśli budżet zostanie przekroczony? Czy deprecjonuje to cały projekt? Czy jeśli osiągniemy to, co chcieliśmy, ale później lub po wyższych kosztach, to automatycznie oznacza to porażkę projektu? Czy projekt, który został ukończony zgodnie z planem, ale jego efekty są już nikomu niepotrzebne to dobry czy zły projekt? Jak planować projekt, żeby zakończył się sukcesem? Odpowiedzi na te i inne pytania można znaleźć w książce „Sukces projektu", w której usystematyzowano wiedzę dotyczącą przedmiotowej tematyki na podstawie przeglądu światowej literatury.

W publikacji przedstawiono różne definicje pojęć „projekt" i „sukces projektu", omówiono ryzyko i niepewność prowadzenia przedsięwzięć z punktu widzenia osiągnięcia sukcesu, jak również przybliżono zasady zarządzania interesariuszami.

Książka przeznaczona jest dla osób zajmujących się zarządzaniem projektami, m.in. dla kierowników projektów oraz kierownictwa i członków organizacji realizujących projekty, a także dla kadry akademickiej i studentów oraz dla wszystkich osób zainteresowanych zarządzaniem przedsięwzięciami.

Liczba stron: 134

Rok wydania: 2020

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381022729

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.