Sukces jest kobietą - Martin Curly - książka

Sukces jest kobietą książka papierowa

Martin Curly

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

39,90 zł
od 20,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

SUKCES przyjdzie szybciej, niż myślisz! Inspirujący, błyskotliwy, a przede wszystkim skuteczny – SUKCES jest kobietą to znakomity przewodnik dla wszystkich kobiet, które pragną zmienić swoje życie na lepsze. Autorka krok po kroku tłumaczy, jak sformułować własną definicję sukcesu. Pokazuje też, jak osiągnąć sukces, korzystając z nowatorskiego modelu TWOJA MOC – tego samego, dzięki któremu zmieniło się jej życie. Curly Martin dzieli się z czytelniczkami bezcenną wiedzą, którą zdobyła w trakcie dwudziestu lat pracy na stanowiskach kierowniczych w światowych korporacjach. Dzięki jej konkretnym i sprawdzonym technikom dowiesz się, co zrobić, by osiągnąć zamierzony cel. Bez względu na to, czy jest nim zdobycie nowej pracy, rozpoczęcie własnego biznesu, rozwój duchowy, czy też wypracowanie pozytywnych relacji z ludźmi. Curly Martin – jedna z najbardziej cenionych mówców oraz coachów biznesowych i osobistych w Europie. Kiedy dowiedziała się, że ma raka i ma przed sobą najwyżej dziewięć miesięcy życia, była bezrobotna i została bez dachu nad głową. Teraz jest znaną autorką bestsellerowej serii poradników, podróżuje z wykładami po całym świecie, jest pionierką coachingu osobistego w Europie, założyła prężnie działającą firmę coachingową Achievement Specialists Limited. Bestseller jej autorstwa The life coaching handbook był pierwszą na świecie książką poświęconą bezpośrednio coachingowi osobistemu i sprzedał się w milionach egzemplarzy.

Liczba stron: 296

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Bartosik Jolanta

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788370209377

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.