Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Książka jest próbą przedstawienia pogłębionej analizy potocznych koncepcji studentów wczesnej edukacji o uczeniu się matematyki przez najmłodszych uczniów. To właśnie one wyznaczać będą działania podejmowane w roli nauczyciela, oczekiwania wobec ucznia oraz wszystkie konteksty praktyk edukacyjnych. Rozpoznanie tych koncepcji może przyczynić się do określania pewnych potencjalnych zachowań edukacyjnych w przyszłym życiu zawodowym, co pozwala oszacować jakość edukacji przyszłych uczniów. Nauczanie początkowe matematyki będzie miało w przybliżeniu taki charakter, jakie są przekonania obecnych studentów. Ich rozumienie, czym jest wiedza matematyczna, jak się ją konstruuje, jak można jej używać, w pewnym sensie będzie stanowić wskazówkę dla sposobu postrzegania matematyki przez uczniów zarówno w początkowym okresie nauczania, jak i w dorosłym, pozaszkolnym życiu.
Liczba stron: 204
Rok wydania: 2019
Format (wymiary): 16.0x22.5cm
ISBN: 9788366220553