Strategie łańcuchów dostaw -  - książka

Strategie łańcuchów dostaw książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Nasilająca się konkurencja sprawia, że przedsiębiorstwa szukają nowych sposobów osiągania przewagi rynkowej. Jednym z nich jest nowoczesna logistyka. Jednak nawet doskonała logistyka w pojedynczym przedsiębiorstwie nie gwaranruje dziś sukcesu rynkowego. Znacznie lepsze wyniki osiąga się konkurując łańcuchami dostaw.

W książce omówiono rolę łańcucha dostaw w strategii przedsiębiorstw, kształtowanie się relacji między uczestnikami łańcucha, strategie orientowania łańcucha na potrzeby klientów, zasady projektowania i konfigurowania łańcuchów dostaw. Ponadto opisano rolę technologii informacyjnych w łańcuchu, funkcjonowanie efektywnej obsługi klienta opartej na technologiach internetowych oraz sposoby prowadzenia analizy strategicznej w łańcuchu dostaw. Prezentowane zagadnienia zostały uzupełnione praktycznymi przykładami stosowania strategii łańcuchów dostaw w różnych typach przedsiębiorstw.

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów i słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu logistyki. Z pewnością zainteresuje też menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.

W skład zespołu autorów podręcznika weszli wykładowcy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu. Autorzy od wielu lat zajmują się zagadnieniami dotyczącymi logistyki, łańcuchów dostaw oraz zarządzania strategicznego. W swoim dorobku mają kilka poczytnych książek, ale cenieni są także za osiągnięcia w obszarze praktycznego wykorzystania wiedzy logistycznej.

Liczba stron: 252

Rok wydania: 2010

Format (wymiary): 16.0x23.5cm

ISBN: 9788320818741

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.