Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Problematyka modeli biznesu to obszar w polskiej literaturze mało eksploatowany. O jej współczesnym wymiarze świadczy chociażby to, że w praktyce biznesu nikt już nie pyta o plany, a pyta głównie o model biznesu.
Z recenzji dr. hab. Jerzego Niemczyka,
prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Sukces w biznesie zależy od wielu czynników, jednym z najważniejszych jest doskonały model biznesu. Taki model biznesu powstaje, gdy jego spójność osiąga optimum.
W książce autor przedstawia:
- istotę modelu biznesu,
- koncepcję spójności modelu biznesu,
- metodę pomiaru spójności modelu biznesu,
- studia przypadków pomiaru spójności modeli biznesu.
Zalety publikacji, to kompleksowo omówiona teoria budowy modelu biznesu oraz dostępnie sformułowana analityczno-graficzna metodyka pomiaru pozwalająca na ocenę spójności modelu biznesu.
Książka jest przeznaczona dla:
- pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem,
- menedżerów i przedsiębiorców zainteresowanych doskonaleniem ich modelu biznesu,
- studentów zarządzania, dla których wiedza o modelach biznesu będzie w przyszłości podstawą działania.
Liczba stron: 316
Rok wydania: 2013
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788375565393
Wydanie: 1