Sekret szczęścia 7 fundamentów życiowej radości - Shimoff Marci, Kline Carol - książka

Sekret szczęścia 7 fundamentów życiowej radości książka papierowa

Shimoff Marci, Kline Carol

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Uśmiechnij się do swojego szczęścia

- Odzyskaj radość ducha
- Naucz się cieszyć każdym dniem
- Pobudź swoje endorfiny do działania

osoby? Szybka jazda samochodem? Seks? A gdyby tak wszystkie te najlepsze momenty zebrać w jedno i cudownie rozmnożyć? Czemu nie, masz przecież konstytucyjne prawo do szczęścia. Powinieneś się go domagać - i to codziennie. Bez żadnych kompromisów!

Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony do życia, dowiesz się, jak zintensyfikować to uczucie. Jeżeli natomiast czujesz się nieszczęśliwy, dzięki tej książce nauczysz się pozbywać złych emocji, a także znajdować w życiu prawdziwą radość i sens. Opierając się na najnowszych odkryciach specjalistów z dziedziny psychologii pozytywnej i neurofizjologii, autorka proponuje prosty i skuteczny program. Jego wdrożenie podniesie Twój poziom endorfin - tych wspaniałych hormonów szczęścia. Poszybuje on w górę jak rakieta.

Zbuduj swój własny Dom Szczęścia

Fundamenty - weź odpowiedzialność za swoje szczęście.
Filar umysłu - nie wierz we wszystko, co myślisz.
Filar serca - pozwól, by prowadziła Cię miłość.
Filar ciała - spraw, by Twoje komórki były szczęśliwe.
Filar duszy - połącz się z Absolutem.
Dach - żyj z poczuciem celu.
Ogród - dbaj o dobre relacje z innymi.

Liczba stron: 313

Rok wydania: 2010

Tłumacz: Kwiecień-Maniewska Olga

Format (wymiary): 14.0x21.5cm

ISBN: 9788324631858

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.