Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - Ryszard Krupiński - książka

Rozwój osobisty kluczem do sukcesu książka papierowa

Ryszard Krupiński

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Pozytywne myślenie (fragment)
... we właściwym znaczeniu musi być przede wszystkim realne i wypływać z własnych przekonań. Bez oszustw, bez iluzji, bez upiększeń. Jeśli czegoś w sobie nie akceptujesz to nie powtarzaj 'Akceptuję siebie takim, jakim jestem', bo stwarzasz tylko dysonans i jeszcze bardziej się oddalasz. W tym miejscu powiedz sobie ...

Moralność (fragment)
Osobista moralność człowieka określana jest przez jego sumienie, na które jednak nie mamy bezpośredniego wpływu decyzyjnego. Nie możemy za pomocą decyzji zmienić sumienia, gdyż potrzebne są ku temu okoliczności o innym charakterze. Skoro nie mogę zmienić swojego sumienia, a ono właśnie określa moralność, to jaki mam na nią wpływ? Bo chyba nie jestem moralnie ubezwłasnowolniony. Czy moralność jest dana czy zadana? Inaczej to ujmując, czy mam ją tylko odkrywać, taką jaka już jest, czy też formować w oczekiwany twór?

Karykatura szkoły (fragment)
W swojej śmiałości i pewności siebie (na pewno nie naiwności) posunę się znacznie dalej. Zwracam się z apelem do władz odpowiedzialnych za edukację, by umożliwiły mi konfrontację z dydaktykami odpowiedzialnymi za konstrukcję programów nauczania i podręczników. Rzucam rękawicę i oczekuję, że ktoś ja podniesie. Gwarantuję, na bazie bogatych doświadczeń, że efektywność zapamiętywania i przyswajania wiedzy w perspektywie długoterminowej wzrasta jednostkowo o kilkadziesiąt procent, niemal bez względu na startowy poziom ucznia z danego przedmiotu szkolnego.

Liczba stron: 124

Rok wydania: 2014

Format (wymiary): 13.0x20.0cm

ISBN: 9788362752454

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.