Rodzeństwo - White Naomi, Hughes Claire - książka

Rodzeństwo książka papierowa

White Naomi, Hughes Claire

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.

74,00 zł
od 37,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Wielu ludzi dorasta z co najmniej jednym bratem lub jedną siostrą. Rodzeństwo to często „towarzysze podróży” przez życie wraz ze składającymi się na nie przeciwnościami i istotnymi wydarzeniami. Z tych powodów rodzeństwo potencjalnie może wywierać znaczący wpływ na rozwój człowieka.
Książka ta, jako jedna z pierwszych, przedstawia przegląd pionierskich badań psychologicznych dotyczących tej istotnej relacji.
Rodzeństwo. Znaczenie relacji z braćmi i siostrami dla naszego rozwoju i dobrostanu to fundamentalny tekst na temat relacji między rodzeństwem. Zestawiając wyniki trwającego 10 lat badania podłużnego z wynikami innych badań, z perspektywy biegu życia, Autorki analizują znaczenie relacji między rodzeństwem dla rozwoju i dobrostanu dziecka. Uwzględniają także historyczny, rozwojowy i rodzinny kontekst, w jakim funkcjonują rodzeństwa, przedstawiają wpływ rodzeństwa na rozwój i adaptację dziecka oraz relacjonują nowe badania nad rodzeństwami funkcjonującymi w różnorodnych kontekstach.
Naomi White i Claire Hughes omawiają relacje między rodzeństwem w zróżnicowanych populacjach, takich jak rodzeństwa dzieci z niepełnosprawnością, rodzeństwa żyjące w różnych kulturach oraz rodzeństwa z rodzin nietradycyjnych. Przedstawiają również praktyczne implikacje istniejących badań.

Liczba stron: 297

Rok wydania: 2021

Tłumacz: Jakubowska Joanna, Tchorzewska Aleksandra

Format (wymiary): 14.8x21.0cm

ISBN: 9788301217907

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.