Refleksyjność w prawie. Inspiracje -  - książka

Refleksyjność w prawie. Inspiracje książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Publikacja zawiera prace poświęcone m.in. problemom wykładni prawa, nowym metodom stosowania prawa oraz stosunkowi prawa do nowych zjawisk występujących w rzeczywistości społeczno-ekonomicznej. Zamieszczone w niej artykuły łączy przyjęcie perspektywy refleksyjnej w badaniach nad prawem. Zebrane w niej teksty są podsumowaniem obrad VI Zjazdu Młodych Teoretyków i Filozofów Prawa, zorganizowanego 12-14 września 2013 r. przez Katedrę Filozofii Prawa i Nauki o Państwie Uniwersytetu Warszawskiego.

* * *

Za trafny uznać należy tytuł monografii. Dobrze oddaje on jedność myśli podjętego tematu, a zarazem poprzez podtytuł ?Inspiracje? wskazuje na różne problemy podejmowane przez autorów. [...?] Autorzy podejmują, co warto podkreślić, w sposób odważny i kompetentny istotną problematykę zwaną refleksyjnością w prawie, nadal słabo badaną, a w wymiarze opracowania całościowego i teoretycznoprawnego nie tak często podejmowaną wprost, w tym również w literaturze światowej. [...?] Oprócz wielu zalet teoretycznych przedstawiona mi do recenzji książka pełnić może także istotne walory praktyczne, tj. odpowiada na zapotrzebowanie w zakresie stanowienia i stosowania prawa. [...?] Wszystkie przedstawione części recenzowanej książki [...?] tworzą różny, ale logicznie spójny zespół rozdziałów pracy zbiorowej o charakterze monograficznym.
z recenzji dr. hab. Tomasza Barankiewicza

Liczba stron: 214

Rok wydania: 2015

Format (wymiary): 14.5x20.4

ISBN: 9788323520481

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.