Psychologia nowoczesnej sprzedaży - Niemczyk Andrzej, Dub Tomasz - książka

Psychologia nowoczesnej sprzedaży książka papierowa

Niemczyk Andrzej, Dub Tomasz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

69,00 zł
od 34,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis



Wszystko, co musi wiedzieć współczesny handlowiec

Jeśli Twoim zawodowym powołaniem jest regularny kontakt z klientem, oferowanie mu towarów lub usług oraz finalizowanie transakcji, z pewnością masz za sobą niejedno zawodowe szkolenie i całkiem sporo przeczytanych poradników. Wiesz więc na ten temat bardzo wiele, a pozyskane informacje potrafisz mądrze stosować w praktyce. I to świetnie - tylko że tak jak sam rynek podlega nieustannym zmianom, tak wiedza o człowieku, jego mózgu, rządzących nim emocjach i o procesach decyzyjnych także nie stoi w miejscu. Dlatego jeśli działasz jako handlowiec od kilku, kilkunastu, a może nawet kilkudziesięciu lat, dobrze abyś od czasu do czasu zaktualizował posiadane informacje w oparciu o najnowsze odkrycia naukowców oraz praktyków handlowania.

Co czeka na Ciebie na kartach tej książki:

Dowiesz się, czego nie robić, nawet jeśli kiedyś Cię tego uczono i tego od Ciebie wymagano.
Poznasz bazujące na dowodach metody, które naprawdę działają.
W przyswojeniu nowej wiedzy pomogą Ci schematy, przykłady i antyprzykłady.
Zrozumiesz mechanizmy psychologiczne rządzące sprzedażą.

Liczba stron: 294

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 14.0x20.0cm

ISBN: 9788328926684

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.