Przyjaźń zwycięża.Hobby horsing, czyli przyjaźń w galopie - Korbiel Małgorzata - książka

Przyjaźń zwycięża.Hobby horsing, czyli przyjaźń w galopie książka papierowa

Korbiel Małgorzata

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

29,99 zł
od 15,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Gdy pasja i przyjaźń galopują razem, nic ich nie zatrzyma! Seria książek dla dzieci, które kochają hobby horsing, przygody i emocjonujące opowieści. Odkryjcie sekrety fascynującej aktywności, jaką jest hobby horsing! W trzecim tomie serii „Hobby horsing, czyli przyjaźń w galopie” dziewczynki z drużyny Galopujących Gwiazd stają przed nowym wyzwaniem – zimowa aura sprawia, że muszą zakończyć treningi na świeżym powietrzu, ale mimo tonie rezygnują z marzeń! Dzięki wsparciu zaprzyjaźnionego trenera Gwiazdeczki mogą doskonalić swoje umiejętności w sali gimnastycznej i przygotowywać się do Turnieju Mikołajkowego. Jednak nie tylko sportowe zmagania stają się sprawdzianem ich determinacji– Zosia zawalczy o równowagę między nauką a pasją, a Asia stanie w obliczu trudnych emocji związanych z porażką… Czy Galopujące Gwiazdy przypomną sobie, co naprawdę znaczy być drużyną? „Hobby horsing, czyli przyjaźń w galopie” to seria dla dzieci i młodzieży, która z humorem, ciepłem i ogromnym sercem opowiada o sile przyjaźni, o spełnianiu marzeń i radzeniu sobie z codziennymi wyzwaniami. Wciągająca fabuła, sytuacje bliskie młodym czytelnikom oraz pasjonujący świat hobby horsingu sprawiają, że książki autorstwa Małgorzaty Korbiel czyta się jednym tchem– z wypiekami na twarzy i radością w sercu! Seria książek idealna dla fanek hobby horsingu w wieku od 6 do 8 lat.

Liczba stron: 144

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 13.0x20.0cm

ISBN: 9788384171349

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.