Praktyczny przewodnik 5s - Kamieński Marcin, Sieczkowski Ludwik - książka

Praktyczny przewodnik 5s książka papierowa

Kamieński Marcin, Sieczkowski Ludwik

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

39,90 zł
od 20,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: MT Biznes
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2022
Opis

Zastanawiasz się, jak zwiększyć porządek i przyspieszyć pracę w twojej firmie?
Metoda 5s zastosowana w firmie pozwala to osiągnąć. Kolejne kroki tej metody to:
1. Selekcja
2. Systematyka
3. Sprzątanie
4. Standaryzacja
5. Samodyscyplina
Chcesz wiedzieć, jak wdrożyć 5s w firmie, ograniczając do minimum ryzyko niepowodzenia? Sięgnij po niniejszą książkę i zrób pierwszy krok w świat praktyków 5s.
Ta publikacja poprowadzi cię przez cały proces wdrożenia. Autorzy w sposób przystępny dzielą się w niej swoim wieloletnim doświadczeniem, jakie zdobyli na stanowiskach osób odpowiedzialnych za wdrażanie i utrzymanie 5s oraz jako trenerzy i konsultanci. Koncentrują się na praktycznym podejściu do tematu.
Wskazują korzyści, koszty, trudności, ryzyka oraz błędy popełniane podczas prac wdrożeniowych. Zebrana w tej książce praktyczna wiedza pozwoli ci na zredukowanie ryzyka pomyłek i błędów, na jakie będziesz narażony podczas wdrażania 5s. Omówione w niej studia przypadków pomogą ci lepiej przygotować się na zagrożenia i dzięki temu ich uniknąć lub zminimalizować ich skutki.
Spróbuj – naprawdę WARTO.
***
W praktyce często menedżerowie nie zdają sobie do końca sprawy, czym jest metoda 5s, jakie korzyści przynosi, jak trudna jest do wdrożenia a jeszcze trudniejsza do utrzymania mimo – ponownie podkreślamy – prostoty i intuicyjności samego narzędzia. Podejmując decyzję o wdrożeniu, ulegają modzie, oczekują spektakularnych, szybkich efektów – nierzadko efektów finansowych odnoszących się do podstawowej działalności firmy i wskaźników związanych z wielkością produkcji, wydajnością, wielkością sprzedaży. Wzrost wszystkich tych wskaźników nastąpi, jednak w dłuższej perspektywie czasowej.
[fragment]
***
Marcin Kamieński
Certyfikowany Lean Six Sigma Black Belt, trener Akademii Białego Kruka. W codziennej pracy odpowiada za wspieranie i realizację działań optymalizacyjnych oraz budowanie kultury lean w Łańcuchu Dostaw Kompanii Piwowarskiej. Posiada kilkuletnie doświadczenie na stanowisku Kierownik Projektu Lean Six Sigma. Jest autorem programów szkoleniowych oraz warsztatów wdrożeniowych z zakresu usprawniania procesów oraz właściwej organizacji stanowisk pracy, czyli metody 5s. Entuzjasta pracy z czynnym udziałem uczestników procesu oraz bezpośrednio w miejscu jego realizacji – GEMBA.
W swojej pracy skupia się na słuchaniu głosu procesu i wykorzystywaniu sugestii pracowników. Jego ulubiona zasada kaizen brzmi: „Wybieraj proste rozwiązania, nie czekaj na te idealne”.
Ludwik Sieczkowski
Certyfikowany Lean Six Sigma Black Belt, trener. Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu Lean Management. Na stanowisku Kierownika Projektów w Poczcie Polskiej S.A. realizuje oraz koordynuje realizację projektów optymalizacyjnych. Jest autorem i współautorem programów szkoleniowych z zakresu Lean Management. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Projektu Lean Six Sigma.
Zwolennik pracy zespołowej, budowania relacji i integracji zespołów oraz pobudzania aktywności pracowników w procesie inicjowania zmian. Zagorzały wróg marnotrawstwa we wszelkiej postaci. W swoich działaniach do znudzenia pytający: „Jaką to ma wartość?”
Danka Gierczak
Od kilkunastu lat nauczyciel języka angielskiego, a od niedawna entuzjastka myślenia wizualnego w edukacji. Czego nie da się wyjaśnić – narysuje. Gryzmoli i bazgroli właściwie od zawsze, od niedawna z sukcesem łączy swoje dwie pasje na profilu TEACH&sketch.

Liczba stron: 110

Format (wymiary): 14.0x22.0cm

ISBN: 9788380877856

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.