Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem, lecz również potencjału zasobowego, będącego pochodną wiedzy klienta.
Książka adresowana jest zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką zarządzania wartością klienta i kreowania relacji z klientami.
Liczba stron: 174
Rok wydania: 2015
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788375566628
