Polityka rachunkowości 2015 - Cellary Mieczysława - książka

Polityka rachunkowości 2015 książka papierowa

Cellary Mieczysława

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Stan prawny: styczeń 2015 r.

Od czasu wejścia w życie (16.2.2012 r.) nowelizacji rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont (Dz.U. z 2012 r. poz. 121) pojawiło się wiele nowych interpretacji Ministerstwa Finansów na temat funkcjonowania poszczególnych kont. Nowe wytyczne Ministerstwa Finansów wynikały m.in. z kolejnych nowelizacji ustawy o rachunkowości. Dodatkowo zmieniały się rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej, czy też rozporządzenie w sprawie klasyfikacji budżetowej.

W związku z tymi zmianami i nowymi interpretacjami Ministerstwa Finansów Wydawnictwo C.H. Beck wydało książkę:
"Polityka rachunkowości 2015"

W książce szczegółowo skomentowano funkcjonowanie wszystkich kont dla JST, jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych na bazie przepisów funkcjonujących od stycznia 2015 r. Niniejsza publikacja zawiera również przykładowy wzór zarządzenia kierownika jednostki ustalającego zasady (politykę) rachunkowości oraz wzór załącznika dotyczącego metod wyceny aktywów i pasywów w ciągu roku i na dzień bilansowy oraz ustalania wyniku finansowego. Wzorcowy opis funkcjonowania wszystkich kont zamieszczony w książce z pewnością pomoże księgowym w modyfikacji „starego” ZPK w celu dostosowania go do nowych wytycznych.

Wzór polityki rachunkowości w wersji Word znajduje się na stronie www.ekspertbeck.pl

Wraz z publikacją odrzymasz miesięczny dostęp do portalu www.EkspertBeck.pl, do modułu Finanse i księgowość

Liczba stron: 310

Rok wydania: 2015

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788325571801

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.