Per aqua ad astra - Kostrzewski Adam - książka

Per aqua ad astra książka papierowa

Kostrzewski Adam

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Adam Kostrzewski, pseudonim literacki Adam Koss. Mieszka i pracuje w Łodzi. Wraz z żoną są właścicielami kliniki medycznej „NZOZ ARES Centrum Medyczne”. Jest zafascynowany podwodnym światem i wielką głębią. Miłośnik podróży i poznawania nowych, niezbadanych miejsc.
Każdą wolną chwilę przeznacza na penetrowanie i poznawanie fascynujących odkryć morskich. Z uwielbieniem i zapałem podgląda tajemniczy podwodny świat. Poświęcił się swojej pasji z takim zapałem, że osiągnął uprawnienia do głębinowego nurkowania bez żadnych limitów.
Ta ogromna pasja zainspirowała go do napisania książki Per aqua ad astra, która jest debiutem literackim autora. Opowiada w niej o przygodach dwóch przyjaciół, którzy postanawiają zanurkować w wodach opływających Wyspy Kanaryjskie na Oceanie Atlantyckim. Organizują wyjazd i wynajmują odpowiedni statek. Uporczywie trenują, aby w końcu podjąć próbę zejścia na głębokość dwustu metrów. Podczas tych prób spotykają wielkiego żarłacza tygrysiego, który nie opuszcza ich i cały czas towarzyszy nurkom. Okazuje się, że rekin jest strażnikiem i pilnuje tajemniczej góry w kształcie piramidy. Swoją obecnością chce wystraszyć przybyszów. Ostatniego dnia postanawiają zejść jeszcze głębiej. Udaje im się zanurkować na niewiarygodną głębokość dwustu pięćdziesięciu metrów. Niespodziewanie przestają panować nad sytuacją, ponieważ z niesłychaną magnetyczną siłą wir wody wciąga ich coraz głębiej. W końcu udaje im się zatrzymać i uderzają w skalną ścianę.
Co dalej?
Zapraszam do lektury.

Liczba stron: 272

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788395486906

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.