Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
50,90 zł
od 25,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
Outsourcing zakłada, że wszelka działalność przedsiębiorstwa nienależąca do jego kluczowej aktywności jest zlecana na zewnątrz.
Autor przedstawił w książce:
outsourcing w świetle współczesnych tendencji w zarządzaniu
rodzaje i formy outsourcingu
przesłanki stosowania outsourcingu
obszary zastosowania outsourcingu
wpływ outsourcingu na działanie przedsiębiorstwa
zarządzanie outsourcingiem
perspektywy rozwoju outsourcingu w krajach rozwiniętych i w Polsce
Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów oraz przedsiębiorców i menedżerów.
Liczba stron: 188
Rok wydania: 2010
Format (wymiary): 16.0x23.5cm
ISBN: 9788320818734
Wydanie: 1
