Odporność psychiczna - Southwick Stephen M.,Charney Dennis S., DePierro Jonathan M. - książka

Odporność psychiczna książka papierowa

DePierro Jonathan M., Charney Dennis S., Southwick Stephen M.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

64,00 zł
od 32,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Odporność psychiczna to zdolność do przetrwania i powrotu do równowagi po doświadczeniu przeciwności losu. Wszyscy w swoim życiu stajemy przed wyzwaniami. Większość z nas w pewnym momencie doświadczy poważnej traumy, jak nagła śmierć bliskiej osoby, wyniszczająca choroba lub klęska żywiołowa. Tym, co nas różni, są nasze reakcje. W tej ważnej książce trzech ekspertów w dziedzinie traumy i odporności psychicznej odpowiada na kluczowe pytania. Co pomaga ludziom przystosować się do najtrudniejszych sytuacji życiowych? Jak budować własną odporność psychiczną? Jaki jest stan wiedzy naukowej o odporności psychicznej? W tej książce połączono nowatorskie badania naukowe z osobistymi doświadczeniami osób, które przeżyły najbardziej traumatyczne wydarzenia, jakie można sobie wyobrazić. Publikacja jest praktycznym źródłem informacji, z którego można nieprzerwanie korzystać. Eksperci, na podstawie doświadczeń i osobistych refleksji osób, które wykazały się ogromną odpornością psychiczną, opisują w niej dziesięć podstawowych czynników odporności, w tym skonfrontowanie się z własnym strachem, optymizm i poleganie na wzorach do naśladowania. Każdy czynnik umożliwia przystosowanie się do stresujących wydarzeń życiowych i wyciągnięcie z tych bolesnych lekcji cennej nauki, a także daje nadzieję i inspiruje do przezwyciężania przeciwności losu.

Liczba stron: 296

Rok wydania: 2024

Tłumacz: Guzowska Małgorzata

Format (wymiary): 15.0x21.0cm

ISBN: 9788301235482

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.