NiOh 2 - poradnik do gry - Agnieszka "aadamus" Adamus, Dawid Lubczyński - ebook

NiOh 2 - poradnik do gry ebook

Agnieszka "aadamus" Adamus, Dawid Lubczyński

5,0

Opis

Poniższy poradnik do NiOh 2 zawiera kompletny zbiór informacji o drugiej odsłonie zapoczątkowanego w 2017 roku cyklu gier typu soulslike, za którego produkcję odpowiada studio Team Ninja. Znajdziesz tutaj podstawowe informacje, które pomogą ci pomyślnie ukończyć tytuł i zagłębić się w XVI-wieczną Japonię.

Poradnik został podzielony na cztery części. Pierwszą z nich stanowi opis przejścia produkcji. Znajdziesz tutaj opis przejścia wszystkich zadań głównych. Oprócz tego, ten dział poradnika zawiera omówienie walk ze wszystkimi bossami, jakich spotkasz w grze. Wśród nich znajdziesz potężnego konia Mezukiego, czy kocią Kashę.

Na drugą część poradnika składają się odpowiedzi na pytania, które mogą pojawić się w czasie gry. Dowiesz się stąd między innymi jak leczyć swoją postać i skąd wziąć niezbędne do niego przedmioty. Poznasz także mechaniki dostępne w grze, z których możesz skorzystać w Chramie, takie jak bazar i błogosławieństwa Kodamy. W tym dziale nie zabrakło także strony, która zdradzi Ci, jak zdobyć złoto. Znajdziesz tutaj również stronę mówiącą Ci, ile czasu zajmie mi przejście gry.

Trzecią cześć solucji stanowi opis mechanik zaimplementowanych w grze. Znajdziesz tutaj wszystkie informacje począwszy od tych najbardziej podstawowych. Dowiesz się stąd między innymi, jak wygląda proces tworzenia postaci oraz zobaczysz jakie zdolności może rozwinąć twój bohater. Znajdziesz tutaj również informacje związane z formą Yokai. Odkryjesz też jaką rolę odgrywa śmierć.

Ostatni dział poradnika stanowi aneks, w którym znalazła się lista osiągnięć oraz porady dotyczące sterowania.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 264

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
5,0 (1 ocena)
1
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



NiOh 2poradnik do gry

autorzy: Agnieszka "aadamus" Adamus, "Dawid Lubczyński"

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8112-737-0

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=2039

[email protected]

Spis treści

NiOh 2 - poradnik do gry

Poradnik do gry

Podstawy

Porady na start NiOh 2

Interfejs w NiOh 2

Śmierć w Nioh 2

NiOh 2: Drzewka umiejętności

Kreacja postaci w NiOh 2

Klasy broni w NiOh 2

Kraina Yokai w NiOh 2

Forma Yokai w NiOh 2

FAQ

Jak ustawić skróty przedmiotów w NiOh 2?

Jak zapisać grę NiOh 2?

Jak zdobyć środki lecznicze w NiOh 2?

Czym jest bazar Kodama w NiOh 2?

Czym są plamy na minimapie w NiOh 2?

Czym jest Sudama w NiOh 2?

Jak zdobyć złoto w NiOh 2?

NiOh 2: Nurikabe i Mimic - jak sobie poradzić?

Ile czasu zajmie mi przejście gry NiOh 2?

Czym są błogosławieństwa Kodamy w NiOh 2?

Bossowie

Walka z bossami w NiOh 2

Mezuki | Boss w NiOh 2

Enenra | Boss w NiOh 2

Yatsunokami | Boss w NiOh 2

Imagawa Yoshimoto | Boss w NiOh 2

Kamaitachi | Boss w NiOh 2

Saito Yoshitatsu | Boss w NiOh 2

Tatarimokke | Boss w NiOh 2

Magara Naotaka | Boss w NiOh 2

Azai Nagamasa | Boss w NiOh 2

Saika Magoichi | Boss w NiOh 2

Gyuki | Boss w NiOh 2

Kasha | Boss w NiOh 2

NiOh 2: Ryomen Sukuna - boss

NiOh 2: Maeda Toshiie - boss

NiOh 2: Shibata Katsuie - boss

NiOh 2: Tokichiro - boss

NiOh 2: Hachisuka Koroku - boss

NiOh 2: Daidara Bocchi - boss

NiOh 2: Shuten Doji - boss

NiOh 2: Lady Osakabe - boss

NiOh 2: Tokichiro (Finalna forma) - boss

NiOh 2: Kashin Koji - boss

NiOh 2: William - boss

NiOh 2: Otakemaru - boss

Trofea

NiOh 2: Osiągnięcia - lista

NiOh 2: Przywódca kodam - osiągnięcie

NiOh 2: Miłośnik spa - gorące źródła, osiągnięcie

Aneks

Tryby gry w NiOh 2

Sterowanie w NiOh 2

Opis przejścia

Misje główne

Misje główne w NiOh 2 - lista

Wioska przeklętego kwiecia | Solucja NiOh 2

Bestia zrodzona z dymu i ognia | Solucja NiOh 2

Sanktuarium żmii | Solucja NiOh 2

Ukryte potwory Okehazamy | Solucja NiOh 2

Tajemniczy zamek jednej nocy | Solucja NiOh 2

Opuszczona warownia | Solucja NiOh 2

Droga ucieczki | Solucja NiOh 2

Ciała i lód | Solucja NiOh 2

Ptak w klatce | Solucja NiOh 2

Nieokiełznana woda | Solucja NiOh 2

Szalona klinga | Solucja NiOh 2

Zmierzch na górze Tenno | Solucja NiOh 2

NiOh 2: Niechybne zniszczenie, solucja

NiOh 2: Dwie twarze gościnności, solucja

NiOh 2: Bystry demon, solucja

NiOh 2: Mauzoleum zła, solucja

NiOh 2: Złoty zamek, solucja

NiOh 2: Podziwianie kwiatów wiśni w Daigo, solucja

NiOh 2: Punkt widzenia, solucja

Misje poboczne

Las spowity ciemnością | Solucja NiOh 2

NiOh 2 - poradnik do gry

Poniższy poradnik do NiOh 2 zawiera kompletny zbiór informacji o drugiej odsłonie zapoczątkowanego w 2017 roku cyklu gier typu soulslike, za którego produkcję odpowiada studio Team Ninja. Znajdziesz tutaj podstawowe informacje, które pomogą ci pomyślnie ukończyć tytuł i zagłębić się w XVI-wieczną Japonię.

Poradnik został podzielony na cztery części. Pierwszą z nich stanowi opis przejścia produkcji. Znajdziesz tutaj opisy wszystkich zadań głównych i pobocznych, które możesz ukończyć. Oprócz tego, ten dział poradnika zawiera omówienie walk ze wszystkimi bossami, jakich spotkasz w grze. Wśród nich znajdziesz potężnego konia Mezukiego, czy kocią Kashę.

Na drugą część poradnika składają się odpowiedzi na pytania, które mogą pojawić się w czasie gry. Dowiesz się stąd między innymi jak leczyć swoją postać i skąd wziąć niezbędne do niego przedmioty. Poznasz także mechaniki dostępne w grze, z których możesz skorzystać w Chramie, takie jak bazar i błogosławieństwa Kodamy. W tym dziale nie zabrakło także strony, która zdradzi Ci, jak zdobyć złoto. Znajdziesz tutaj również stronę mówiącą Ci, ile czasu zajmie mi przejście gry.

Trzecią cześć solucji stanowi opis mechanik zaimplementowanych w grze. Znajdziesz tutaj wszystkie informacje począwszy od tych najbardziej podstawowych. Dowiesz się stąd między innymi, jak wygląda proces tworzenia postaci oraz zobaczysz jakie zdolności może rozwinąć twój bohater. Znajdziesz tutaj również informacje związane z formą Yokai. Odkryjesz też jaką rolę odgrywa śmierć.

Ostatni dział poradnika stanowi aneks, w którym znalazła się lista osiągnięć oraz porady dotyczące sterowania.

Krótko

o

NiOh 2

5

porad na start

Czy

NiOh 2 trafi na PC?

Multiplayer

w NiOh 2 - czy jest?

Samouczek

- czy jest w NiOh 2?

Granie

w NiOh 2 bez Internetu - czy mogę?

Rzadkość przedmiotów

Kategoria

wiekowa NiOh 2

Poziom

trudności - czy mogę zmienić?

NiOh

2 - edycje

NiOh

2 - sterowanie

Krótko o NiOh 2

Historia ukazana w NiOh 2 przedstawia wydarzenia, która miały miejsce przed częścią pierwszą. Ponownie trafiasz do alternatywnej wersji Japonii z okresu Sengoku (XV-XVI wiek). Kraj ten, oprócz wojen, trapiony jest także przez yokai, czyli demony i potwory wyjęte z tamtejszej mitologii.

NiOh 2 rozwija mechaniki znane z poprzedniej odsłony cyklu - obserwując akcję z perspektywy trzeciej osoby, skupiasz się głównie na walkach z przeciwnikami, wśród których znajdziemy także potężnych bossów.

Podczas walk będziesz korzystać przede wszystkim z broni białej, jednak w produkcji nie zabrakło także oręża dystansowego. Podczas potyczek należy uważnie obserwować ruchy nieprzyjaciół, stosować szybkie uniki oraz wyprowadzać błyskawiczne kontrataki. Dodatkowo w NiOh 2 wprowadzono także możliwość przemiany w Yokai, co odblokowuje dostęp do nowych umiejętności.

5 porad na start

Uważaj na pasek staminy

- Pasek

staminy w

Nioh

2

jest

bardzo ważny, właściwie to nad nim gracz powinien skupić się najbardziej. Bez staminy nie możesz atakować, wykonywać uników, ani blokować. Ponadto, jeśli przeciwnik zaatakuje cię w momencie, gdy masz bardzo małą ilość staminy, a zablokujesz cios, to będziesz przez krótką chwilę unieruchomiony.

Wykonuj impulsy Ki jak najczęściej

- Impulsy

Ki to ważna mechanika pozwalająca odzyskać znaczną część staminy podczas walki. Ponadto ma również inne właściwości w zależności od tego, czy gracz ulepszył swoją postać pod kątem tej mechaniki (większe pole oczyszczenia krainy Yokai, buff do ataku po perfekcyjnym wykonaniu impulsu Ki). Są dwa sposoby, aby dobrze je wykonać. Pierwszy, to patrzenie na pasek staminy (kolor zielony), gdy utracony pasek zapełni się, należy kliknąć klawisz odpowiadający za impuls Ki (R1). Jeśli jednak nie chcesz spuszczać z oka przeciwników, drugim sposobem jest obserwowanie niebieskich sparków przy postaci gracza. Gdy zobaczysz je w znacznej ilości, kliknij R1 aby odzyskać staminę.

Uzupełniaj swoją Animę

- Anima

to nowy pasek, który odpowiada za użycie umiejętności Yokai, które zdobywamy w trakcie gry. Aminę można zdobyć poprzez atakowanie przeciwników, specjalnie dedykowane pod to przedmioty odzyskujące Animę oraz poprzez rdzenie Yokai. Umiejętności niejednokrotnie pomogą ci wyjść cało nawet z największych tarapatów, jednak do tego potrzebna jest Anima.

Korzystaj z broni dalekiego zasięgu, gdy tylko możesz!

- Łuk, piszczał

oraz

strzelba nadają się do tego idealnie. Zawsze celuj w czułe punkty przeciwników. W przypadku ludzkich przeciwników jest to głowa (jeśli strzelać będziesz łukiem, a przeciwnik posiada na sobie hełm to zawsze najpierw go zestrzelisz bez zadania obrażeń), natomiast walcząc z Yokai celuj najczęściej w miejsca, gdzie widoczna jest Amrita.

Kontruj sygnalizowane na czerwono ataki formą Yokai!

- Burst

Counter to technika, która jest stworzona do kontrowania takich o to ataków. Gdy widzisz przeciwnika, który zaświecił się na czerwono, oznacza to, że wykonuje potężny atak skierowany w stronę gracza. Można jednak użyć na to Burst Counter (R2 + kółko). Jeśli w odpowiednim momencie udało nam się tego użyć, gracz zada potężne obrażenia od Ki przeciwnikom. Użycie jednak tej mechaniki kosztuje jeden punkt Animy.

Więcej informacji, które pomogą Ci rozpocząć rozgrywkę znajdziesz tutaj.

Czy NiOh 2 trafi na PC?

NiOh 2 w dniu premiery trafił na PlayStation 4. Wersja na komputery osobiste nie została oficjalnie zapowiedziana. Poprzednia odsłona cyklu również w pierwszej kolejności trafiła na konsolę od Sony, a kilka miesięcy później trafiła na PC. Możliwe więc, że taki sam los spotka NiOh 2.

Multiplayer w NiOh 2 - czy jest?

W NiOh 2 możliwa jest zabawa w maksymalnie trzyosobowej kooperacji. Możesz to zrobić przy kapliczkach rozstawionych w świecie gry. Po wejściu z nią w interakcję pojawia się możliwość przyzwania innego gracza do swojej gry. Jeśli natomiast zdecydujesz się grać samotnie, możesz skorzystać z przyjaznych duchów kierowanych przez sztuczną inteligencję. Możesz to zrobić za pomocą niebieskich mieczy wbitych w ziemię.

Samouczek - czy jest w NiOh 2?

Tak. Po każdym zgonie, pojawia się opcja przejścia do samouczka. Tam możesz bez przeszkód trenować, tak długo jak tylko uznasz, że jest to słuszne. Gdy zdecydujesz się, opuścić plac treningowy wylądujesz obok ostatniej kapliczki, przy której się modliłeś.

Granie w NiOh 2 bez Internetu - czy mogę?

Tak, do grania w kampanię fabularną nie jest potrzebne łącze internetowe.

Rzadkość przedmiotów

W NiOh 2 znajdziesz szereg przedmiotów. Część z nich otrzymasz jako nagrodę za wykonanie zadania. Reszta z nich wypadnie z przeciwników lub znajdziesz je w skrzyniach rozsianych po świecie. W grze zaimplementowano pięć typów obiektów oznaczonych kolorami:

biały

- pospolity,

żółty

- niepospolity,

niebieski

- rzadki,

filoetowy

- legendarny,

zielony

- boski.

Kategoria wiekowa NiOh 2

W NiOh 2 występują krwawe walki. W związku z tym jest to produkcja posiadającą kategorię wiekową PEGI 18. Oznacza to, że gra nie jest przeznaczona dla młodszych odbiorców.

Poziom trudności - czy mogę zmienić?

NiOh 2 jest tytułem, który może stanowić wyzwanie. Produkcja charakteryzuje się wysokim progiem wejścia i utrzymuje wysoki poziom trudności. Wszystko za sprawą zaawansowanej sztucznej inteligencji przeciwników oraz rozbudowanej mechanice walki, która wymaga od Ciebie opanowania wielu różnych ruchów. Z racji tego, że produkcja z założenia ma być wymagająca w grze nie pojawia się możliwość zmiany poziomu trudności.

NiOh 2 - edycje

Oprócz podstawowej wersji NiOh 2, twórcy przygotowali także dwie edycje specjalne. Ich zawartość jest następująca:

Edycja Specjalna

NiOh 2 Special Edition jest dostępne w wersji fizycznej i oprócz kopii gry (wraz z przepustką sezonową) zawiera steelbook i artbook.

Cyfrowa Edycja Deluxe

Tą edycję możesz nabyć tylko cyfrowo. W jego skład wchodzą:

Przepustka

sezonowa,

Bronie

hordy demonów,

Amulet

Kodama Netsuke,

Motyw

na PS4,

Zestaw

awatarów PSN na PS4.

Przedpremierowe bonusy

W przypadku, gdy zamówiłeś grę przed premierą otrzymałeś następujące bonusy:

Zestaw

zbroi hordy demonów,

Amulet

Sudama Netsuke,

Motyw

na PS4,

Zestaw

awatarów PSN na PS4.

NiOh 2 - sterowanie

W produkcjach typu soulslike istotną role odgrywa sterowanie. Poniżaj znajdziesz podstawowe funkcje klawiszy.

Ikona

Funkcja

Ruch postaci

Obrót kamery

Szybki atak

Silny atak

Interakcja

Unik

Blok

Menu

Poradnik do gry

Podstawy

Porady na start NiOh 2

Na tej stronie poradnika do Nioh 2 dowiesz się o najważniejszych poradach ogólnych, które mogą przydać się zarówno początkującym jak i doświadczonym graczom.

Uważaj

na

pasek staminy!

Nie

zapominaj o bloku!

Wykonuj

impulsy Ki jak najczęściej!

Walcz

kilkoma stylami!

Uzupełniaj swoją Animę!

Używaj świec przywoływacza, jeśli wiesz, że będziesz miał

problem

z odzyskaniem grobu.

Korzystaj

z broni dalekiego zasięgu gdy tylko możesz!

Celuj

bardziej do prawej niż idealnie w środek!

Przy

każdej możliwej okazji atakuj plecy przeciwników.

Do

szybszego poruszania się używaj uników zamiast biegu.

Składaj

w

ofierze przedmiotu, które uznasz za zbędne.

W

krytycznej sytuacji użyj przemiany w Yokai!

Kontruj

sygnalizowane na czerwono ataki formą Yokai!

Uważaj na pasek staminy!

Pasek staminy w Nioh jest bardzo ważny, właściwie to nad nim gracz powinien skupić się najbardziej. Bez staminy nie możesz atakować, wykonywać uników, ani blokować. Ponadto, jeśli przeciwnik zaatakuje cię w momencie, gdy masz bardzo małą ilość staminy, a zablokujesz cios, to będziesz przez krótką chwilę unieruchomiony. Przez chwilę, ale zwykle ta chwila jest bardzo śmiercionośna dla gracza, gdyż przeciwnicy od razu zaatakują cię w takim momencie.

Nie zapominaj o bloku!

Blok w Nioh 2 jest bardzo ważną mechaniką obronną. Większość powie, że lepiej zrobić dobry unik, niż blokować potężne ataki przeciwników, jednakże jeśli nie jesteś pewny tego, czy wykonałeś unik w odpowiednim momencie, lepiej od razu po uniku trzymać blok przez krótką chwilę. Niby błahostka, a potrafi uratować życie.

Wykonuj impulsy Ki jak najczęściej!

Impulsy Ki to ważna mechanika pozwalająca odzyskać znaczną część staminy podczas walki. Ponadto ma również inne właściwości w zależności od tego, czy gracz ulepszył swoją postać pod kątem tej mechaniki (większe pole oczyszczenia krainy Yokai, buff do ataku po perfekcyjnym wykonaniu impulsu Ki). Są dwa sposoby, aby dobrze je wykonać. Pierwszy, to patrzenie na pasek staminy (kolor zielony), gdy utracony pasek zapełni się, należy kliknąć klawisz odpowiadający za impuls Ki (R1). Jeśli jednak nie chcesz spuszczać z oka przeciwników, drugim sposobem jest obserwowanie niebieskich sparków przy postaci gracza. Gdy zobaczysz je w znacznej ilości, kliknij R1 aby odzyskać staminę.

Walcz kilkoma stylami!

W Nioh 2 mamy możliwość walki kilkoma postawami: niską, średnią i wysoką. Każda z nich ma swoje plusy i minusy. Niska jest idealna w walce z postaciami, które mają słabą odporność równowagi na ataki przeciwnika, przez co możemy atakować cel cały czas, ponadto nadaje się ona do nakładania przeróżnych żywiołów jak np. ogień czy błyskawica. Średnia postawa jest dobrze zbalansowanym stylem, jednak nie jest w niczym najlepsza. Natomiast postawa wysoka nadaje się idealnie do zadawania największych obrażeń przeciwnikom, jednak jest ona bardzo wolna. Nadaje się najlepiej do walki z przeciwnikami, z którymi mamy mało szans na wykonanie kilku ataków.

Uzupełniaj swoją Animę!

Anima to nowy pasek, który odpowiada za użycie umiejętności Yokai, które zdobywamy w trakcie gry. Aminę można zdobyć poprzez atakowanie przeciwników, specjalnie dedykowane pod to przedmioty odzyskujące Animę oraz poprzez rdzenie Yokai. Umiejętności niejednokrotnie pomogą ci wyjść cało nawet z największych tarapatów, jednak do tego potrzebna jest Anima.

Używaj świec przywoływacza, jeśli wiesz, że będziesz miał problem z odzyskaniem grobu.

Świeca przywoływacza to przedmiot użytkowy, który pozwoli ci z dowolnego miejsca na mapie odzyskać swoją amritę oraz ducha opiekuńczego bez konieczności udania się w miejsce, gdzie ostatnim razem twoja postać zginęła. Jest to bardzo pomocne w momencie, gdy boisz się, że utracisz dużą ilość amrity.

Korzystaj z broni dalekiego zasięgu gdy tylko możesz!

Łuk, piszczał oraz strzelba nadają się do tego idealnie. Zawsze celuj w czułe punkty przeciwników. W przypadku ludzkich przeciwników jest to głowa (jeśli strzelać będziesz łukiem, a przeciwnik posiada na sobie hełm to zawsze najpierw go zestrzelisz bez zadania obrażeń), natomiast walcząc z Yokai celuj najczęściej w miejsca, gdzie widoczna jest Amrita.

Celuj bardziej do prawej niż idealnie w środek!

W momencie, gdy przeciwnik biegnie w twoją stronę, a ty za wszelką cenę chcesz go pokonać za pomocą broni dystansowej, lepiej jest celować bardziej do prawej stroni niż w samo centrum, gdzie pokazuje celownik. Strzały / pociski nie lecą zazwyczaj w takim wypadku w przeciwnika, tylko przelatują obok.

Przy każdej możliwej okazji atakuj plecy przeciwników.

W przypadku atakowania przeciwników w plecy, zadajemy o wiele większe obrażenia wrogom.

Do szybszego poruszania się używaj uników zamiast biegu.

Potrafi to zaoszczędzić nieco czasu. Najważniejsze żeby nie robić tego za szybko, gdy po udanym dashu, nasza postać wykona przewrót, przez co stracimy na szybkości postaci.

Składaj w ofierze przedmiotu, które uznasz za zbędne.

Gra pozwala złożyć w ofierze, gdy modlimy się do chramu wszystkie przedmiotu, które nie będą nam potrzebne. W zamian za składanie ich w ofierze, gracz otrzymuję część amrity, jest ona większa w zależności od rzadkości ofiarowanego przedmiotu. Poza tym jest szansa na zdobycie dodatkowego przedmiotu jak np. eliksir zdrowia.

W krytycznej sytuacji użyj przemiany w Yokai!

Wciskając kółko i trójkąt w tym samym czasie, możemy aktywować przemianę w Yokai. Nie zrobimy jednak tego zawsze, trzeba mieć zapełniony cały okrąg przy ikonce ducha opiekuńczego. Jest to technika, w której mamy osobny pasek zdrowia, a w zasadzie timer użycia tej mocy. W tej formie nasze ataki są potężne, ponadto pozwala to uniknąć przeróżnych ciosów podczas przemiany. Mamy również możliwośc przyzwania do pomocy magii naszego ducha opiekuńczego. Aby zdobyć Amritę potrzebną do tego, trzeba zabijać przeciwników lub skorzystać z krzyształów, które ją uzupełnią.

Kontruj sygnalizowane na czerwono ataki formą Yokai!

Burst Counter to technika, która jest stworzona do kontrowania takich o to ataków. Gdy widzisz przeciwnika, który zaświecił się na czerwono, oznacza to, że wykonuje potężny atak skierowany w stronę gracza. Można jednak użyć na to Burst Counter (R2 + kółko). Jeśli w odpowiednim momencie udało nam się tego użyć, gracz zada potężne obrażenia od Ki przeciwnikom. Użycie jednak tej mechaniki kosztuje jeden punkt Animy.

Interfejs w NiOh 2

Podczas swojej przygody musisz kontrolować wiele aspektów funkcjonowania Twojej postaci. Na tej stronie poradnika do NiOh 2 znajdziesz informacje związane z interfejsem gry.

Przez całą przygodę będziesz obserwować szereg różnych wskaźników i skrótów. Na każdy z nich należy zwracać uwagę, aby móc w pełni kontrolować rozgrywkę. Lista elementów interfejsu jest następująca:

Numer

Funkcja

Wskaźnik ducha opiekuńczego - zapełnia się powoli w czasie rozgrywki. Gdy będzie pełny możesz skorzystać z przemiany Yokai.

Wskaźniki:

zdrowia (niebieski)

Ki (zielony)

aminy (filoetowy)

Efekty - w czasie rozgrywki nakładane są Ciebie równe statusy, które negatywnie lub pozytywnie wpływają na Twoją postać.

Minimapa

Ikony pokazujące obecnie wybraną broń i przełączanie między przypisanym ekwipunkiem.

Postawa - pokazuje wybraną obecnie postawę.

Wskaźniki zebranego złota i armity

Liczba dostępnych punktów doświadczenia.

Skróty - zawiera przedmioty przypisane do przycisków szybkiego dostępu.

Śmierć w Nioh 2

Na tej stronie poradnika do Nioh 2 dowiesz się o jakże ważnej rzeczy w grze, jaką jest śmierć naszego bohatera.

Śmierć w Nioh 2, jak i innych grach typu soulslike, śmierć odgrywa ważną rolę w grze. Gracze w Nioh 2 umierać będą bardzo często ze względu na wysoki poziom trudności tej produkcji. W momencie, gdy nasza postać umrze, zostawia ona grób ze swoim duchem opiekuńczym w miejscu, w którym zginął. Ginąc, tracimy całą naszą dotychczas zebraną Amritę. Nie możemy również korzystać z pomocy naszego ducha opiekuńczego. Są 3 sposoby na odzyskanie naszego grobu:

Udać się w miejsce, w którym zginęła nasza postać i go podnieść

. Jest to najbardziej standardowe wyjście. W wielu przypadkach to właśnie tak będziemy odzyskiwać nasz grób. Uważać jednak będzie trzeba na to, żeby nie zginąć ponownie, a takie wyjście nie jest pozbawione tego ryzyka.

W momencie, w którym zginiemy ponownie, nie podnosząc grobu, cała nasza Amrita przepadnie na wieki

.

Skorzystać ze świec przywoływacza

. Przedmiot ten pozwala na odzyskanie grobu z dowolnego miejsca na mapie. Odzyskamy dzięki temu naszego ducha opiekuńczego oraz całą amritę z bezpiecznej odległości, nie narażając się na przypadkową śmierć.

Odwołać ducha opiekuńczego w chramie

. Jest to jedne z najgorszych rozwiązań, gdyż odzyskując nasz grób, zdobędziemy co prawda naszego ducha opiekuńczego, jednakże bez dotychczasowej, zebranej Amrity.

Inni gracze umierając, zostawiają czerwone miecze. Gra daje nam możliwość dzięku temu przyzwać ducha gracza w celu pojedynkowania się z nim. Gdy uda nam się wygrać z przyzwanym duchem poległego gracza, otrzymamy jeden przedmiot, który miał na sobie. Ponadto jest to idealna opcja na farmienie punktów chwały oraz zdobywanie kubków Ochoko, które są potrzebne, aby przyzwać innych graczy.

NiOh 2: Drzewka umiejętności

W NiOh 2 bohater ma dostęp do wielu zdolności. Podzielone zostały one na kilka kategorii, które wpływają na różne elementy rozgrywki. Na tej stronie poradnika znajdziesz opis umiejętności dostępnych w grze.

Drzewka umiejętności zostały podzielone ze względu na rodzaj broni oraz sposób prowadzenia rozgrywki - Ninja, Shiftling, Samurai i magia Onmyo. Każdy z nich zawiera zestaw różnego rodzaju zdolności pasywnych i aktywnych, które możesz wykorzystywać podczas walki. W przypadku każdego z drzewek zdolności, doświadczenie zdobywane jest osobno. Oznacza to, że im częściej korzystasz z danych umiejętności tym szybciej będziesz uczył się nowych zdolności.

Zdolności możesz nabywać wykorzystując punkty doświadczenia, które zdobywasz wraz z postępem rozgrywki. Oczywiście nie wszystkie zdolności są dostępne od razu - większa część z nich jest dostępna tylko po odblokowaniu konkretnej umiejętności. Oprócz tego, część zdolności posiada kilka stopni zaawansowania, co przekłada się na ich efektywność.

Umiejętności broni

Umiejętności Samuraja

Umiejętności Ninja

Umiejętności zmiennokształtnych

Umiejętności magii onmyo

Umiejętności broni

Każda z broni dostępnych w grze posiada swoje własne, unikalne zdolności. W monecie, gdy korzystasz z danego typu oręża, będziesz zdobywał kolejne punkty doświadczenia. Dzięki nim właśnie możesz nauczyć się nowych umiejętności.

Drzewka dla broni pozwalają odblokować nowe rodzaje ataków, które można wyprowadzać w danej postawie. Z ich pomocą możesz uczynić oręż potężniejszym.

Umiejętności Samuraja

Umiejętności Samuraja skupiają się głównie na wykorzystaniu impulsu Ki oraz zwiększenia efektywności borni dystansowych.

Nazwa

Funkcja

Warunki do aktywacji

Impuls Ki: Niebiosa

Zdolność aktywna, która na krótko zwiększa zadawane obrażenia, po pełnym naładowaniu paska Ki, przy wykorzystaniu impulsu Ki. (tylko postawa wysoka)

Zdolność podstawowa

Impuls Ki: Człowiek

Zdolność aktywna, która uruchamia się się, gdy odzyskasz pełne Ki z impulsu Ki. Wówczas nie tracisz Ki za zablokowanie pierwszego ataku, wyprowadzonego w Twoją stronę. (tylko postawa średnia)

Zdolność podstawowa

Impuls Ki: Ziemia

Zdolność aktywna, która niweluje utratę Ki przy pierwszym uniku, po pełnym naładowaniu paska Ki, przy wykorzystaniu impulsu Ki. (tylko postawa niska)

Zdolność podstawowa

Postawa

Zdolność aktywna, która pozwala przełączać się między pozycjami.

Zdolność podstawowa

Chwyt

Chwyta człowieka, który nie ma Ki lub powalonego yokai, a następnie wykonuje potężny atak.

Zdolność Postawa

Cios kończący

Dzięki tej aktywnej umiejętności możesz chwycić obalonego przeciwnika i wyprowadzić potężny atak.

Zdolność Postawa

Impuls Ki

Pozwala odzyskiwać Ki, po kombinacji ataków.

Zdolność Postawa

Strumień wody: Niebo

Umiejętność, która automatycznie aktywuje impuls Ki, gdy wykonasz unik w odpowiednim czasie. (tylko postawa wysoka)

Zdolność Impuls Ki: Niebiosa

Oczyszczenie Krainy Yokai: Niebo

Zwiększa siłę ataku, gdy wykonujesz oczyszczanie przy wykorzystaniu idealnie wymierzonego impulsu Ki. (tylko pozycja wysoka)

Zdolność Impuls Ki: Niebiosa

Strumień wody: Człowiek

Umiejętność, która automatycznie aktywuje impuls Ki, gdy wykonasz unik w odpowiednim czasie. (tylko postawa średnia)

Impuls Ki: Człowiek

Oczyszczenie Krainy Yokai: Człowiek

Poprawia twoją obronę, gdy wykonujesz oczyszczanie przy wykorzystaniu idealnie wymierzonego impulsu Ki i odzyskasz maksymalną ilość Ki (tylko postawa średnia)

Impuls Ki: Człowiek

Strumień wody: Ziemia

Umiejętność, która automatycznie aktywuje impuls Ki, gdy wykonasz unik w odpowiednim czasie. (tylko postawa niska)

Zdolność Impuls Ki: Ziemia

Oczyszczenie Krainy Yokai: Ziemia

Poprawia prędkość odzyskiwania Ki, gdy wykonujesz oczyszczanie przy wykorzystaniu idealnie wymierzonego impulsu Ki i odzyskasz maksymalną ilość Ki (tylko postawa niska)

Zdolność Impuls Ki: Ziemia

Oczyszczenie Krainy Yokai

Aktywuje się, gdy odzyskasz maksymalną ilość Ki za pomocą impulsu Ki podczas przebywania w Królestwie Yokai. Oczyszcza i usuwa obszar krainy Yokai wokół Ciebie

Zdolność Impuls Ki

Strumień

Zmiana postawy po impulsie Ki zwiększa ilość odzyskanego Ki.

Zdolność Impuls Ki

Strumień II

Zwiększa jeszcze bardziej ilość odzyskiwanego Ki.

Zdolność Strumień

Szybki atak

Wykonuje szybki atak przy zmianie broni po udanym impulsie Ki.

Zdolność Strumień II

Wymierzone cięcie

Zwiększa maksymalną ilość Ki, którą można odzyskać za pomocą impulsu Ki 0 30% w przypadku niektórych zdolności aktywnych.

Zdolność Strumień II

Łukmistrz I

Zwiększa obrażenia zadawane przez łuk o 5%.

Zdolności Impuls Ki: Człowiek i Impuls Ki: Niebiosa

Łukmistrz II

Zwiększa obrażenia zadawane przez łuk o dodatkowe 3%.

Zdolność Łukmistrz I

Wytwórca kołczanów

Zwiększa o 3 liczbę strzał, które możesz nieść.

Zdolność Łukmistrz I

Mistrz broni małokalibrowej I

Zwiększa obrażenia zadawane przez broń małokalibrową o 5%

Zdolność Łukmistrz I

Prochownica

Zwiększa o 2 liczbę naboi kul, które możesz nieść.

Zdolność Mistrz broni małokalibrowej I

Zwinne cięcie

Zmniejsza obrażenia zadawane przez niektóre umiejętności aktywne o 20%. W zamian zużywają one mniej Ki.

Zdolność Strumień wody: Ziemia

Mistrzowskie cięcie

Zwiększa obrażenia zadawane przez niektóre umiejętności aktywne o 20%, przy jednoczesnym zwiększeniu zużycia Ki.

Zdolność Strumień wody: Człowiek

Kulis

Zwiększa o 1 liczbę kartaczy, które możesz nieść.

Zdolność Mistrz broni wielkokalibrowej I

Niedbałe cięcie

Zwiększa obrażenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne o 10%, ale blokuje możliwość wykonania impulsu Ki.

Zdolność Strumień wody: Niebiosa

Mordercze ręce I

Zwiększa obrażenia od ataku gołymi rękami o 20%.

Zdolności Impuls Ki: Człowiek i Impuls Ki: Ziemia

Mordercze ręce II

Zwiększa obrażenia od ataku gołymi rękami o dodatkowe 20%.

Zdolność Mordercze ręce I

Mordercze ręce III

Zwiększa obrażenia od ataku gołymi rękami o dodatkowe 20%.

Zdolność Mordercze ręce II

Spokój

Podczas walki z człowiekiem, gdy korzysta się gardy można odebrać mu broń i wyprowadzić cios. (tylko przy walce wręcz)

Zdolność Mordercze ręce I

Zwiększenie obrażeń: Odwaga

Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twojej Odwagi. Zwiększa zużycie Ki.

Zdolność Spokój;

Zwiększenie obrażeń: Magia

Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twojej magii. Zwiększa zużycie Ki.

Zdolność Oczyszczenie Krainy Yokai: Ziemia

Zwiększenie obrażeń: Budowa

Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne zależną od Twojej budowy. Zwiększa zużycie Ki.

Zdolność Hart II

Zwiększenie obrażeń: Umiejętność

Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twoich zdolności. Zwiększa zużycie Ki.

Zdolności Łukmistrz I i Mistrzowskie cięcie

Zwiększenie obrażeń: Serce

Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twojego serca. Zwiększa zużycie Ki.

Zdolność Wymierzone cięcie

Zwiększenie obrażeń: Siła

Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twojej siły. Zwiększa zużycie Ki.

Zdolność Niedbałe cięcie

Zwiększenie obrażeń: Kondycja

Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twojej kondycji. Zwiększa zużycie Ki.

Zdolność Running Water: Man

Zwiększenie obrażeń: zręczność

Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twojej zręczności. Zwiększa zużycie Ki.

Zdolność Zwinne cięcie

Mistrz broni wielkokalibrowej I

Zwiększa obrażenia od broni wielkokalibrowej o 5%.

Zdolność Mistrz broni małokalibrowej I

Hart I

Dodaje 50 punktów życia

Zdolność Hands of Death I

Hart II

Dodaje 30 punktów życia

Zdolność Hart I

Hart III

Dodaje 20 punktów życia

Zdolności Hart II i Spokój

Umiejętności Ninja

Umiejętności Ninja pozwalają odblokowywać różnego rodzaju bomby oraz broń miotaną. Dzięki temu możesz zwiększyć udział walki dystansowej w potyczkach. Szczególnie przydatne przy walce z przeciwnikami specjalizującymi się w walce wręcz.

Nazwa

Funkcja

Warunki do aktywacji

Shuriken

Pozwala przygotowywać shurikeny.

Podstawowa

Shuriken II

Zwiększa prędkość przygotowywania shurikenów.

Zdolność Shuriken

Miotacz shurikenów

Dzięki tej zdolności po rzucie shurikenem, ponownie przyciśnięcie przycisku odpowiedzialnego za tą funkcję, umożliwia wykonanie kolejnego rzutu.

Zdolność Shuriken

Kunai I

Pozwala przygotować kunai.

Zdolność Shuriken

Makibishi I

Pozwala przygotować makibishi.

Zdolność Shuriken

Technika rzucanego ostrza I

Zwiększa obrażania zadawane shurikenami o 5%.

Zdolność Miotacz shurikenów

Moneta Rakansen

Pozwala przygotować monety Rakansen. Rzut tym przedmiotem nie zużywa go, ale zabiera Ci złoto.

Zdolność Kunai I

Burza kunai

Pozwala przygotować burzę kunai, która zadaje przeciwnikom obrażenia.

Zdolność Kunai I

Kula makibishi

Umożliwia tworzenie ładunków wybuchowych - kul makibishi.

Zdolność Makibishi I

Ogień: bomba prochowa I

Pozwala przygotowywać bomby prochowe, które eksplodują i zadają przeciwnikom obrażenia.

Podstawowa

Kula dymna I

Pozwala przygotować kule dymne, które pozwolą zgubić przeciwnika.

Zdolność Ogień: bomba prochowa I

Sztuka cienia: Ognista czapla I

Pozwala przygotować pióra ognistej czapli, które zadają przeciwnikowi obrażenia od ognia i Ki.

Zdolność Kula dymna I

Sztuka cienia: Woda Yaroka I

Pozwala przygotować piór wody Yaroka, które zadają przeciwnikowi obrażenia od wody i Ki.

Zdolność Kula dymna I

Ognisty shuriken

Pozwala przygotować ogniste shurikeny, które wyburzają w kontakcie z przeciwnikiem.

Zdolności Ogień: bomba prochowa I i Shuriken

Ukrycie

Zwiększa obrażenia, jakie zadajesz używając broni dystansowej lub miotanej.

Zdolność Ognisty shuriken

Szybka przemiana

Pozwala przygotować zwoje szybkiej przemiany, które przez pewien czas pozwalają zatrzymać śmiertelne ataki.

Zdolności Sztuka cienia: Ognista czapla I, Kula dymna I i Sztuka cienia: Woda Yaroka I

Uniki

Zmniejsza zużycie Ki podczas wykonywania uników.

Zdolność Szybka przemiana

Ogień: szrapnel I

Pozwala przygotować szrapnelę, czyli ładunek wybuchowy, który eksplodując rozrzuca odłamki.

Zdolność Ogień: bomba prochowa I

Ogień: wzmocniony szrapnel I

Pozwala przygotować horokudamy, czyli potężniejszą wersję szrapneli

Zdolność Ogień: szrapnel I

Preprarowanie bomb

Zwiększa obrażenia zadawane bombami prochowymi u szrapnelami o 6%.

Zdolność Ogień: wzmocniony szrapnel I

Pułapka zapalająca I

Pozwala przygotować pułapki zapalające, które wybuchają po upływie określonego czasu, lub po nadepnięciu przez przeciwnika.

Zdolność Ogień: bomba prochowa I

Sabotażysta

Zwiększa o 1 limit niesionych bomb prochowych i szrapneli.

Zdolność Pułapka zapalająca I

Bieg tygrysa I

Pozwala przygotować zwoje biegu tygrysa, które zwiększają prędkość biegu i uskoków

Podstawowa

Koci ruch I

Pozwala przygotować zwoje kociego ruchu, które pozwalają na bezgłośny ruch (poza atakami) i niweluje obrażenia od upadku z wysokości.

Zdolność Bieg tygrysa I

Atak z ukrycia

Pozwala wyprowadzić atak w stronę stojącego tyłem przeciwnika, który Cię nie wykrył.

Zdolność Bieg tygrysa I

Skryty złodziej

Wróg upuszcza przedmiot, gdy zaatakujesz go z ukrycia.

Zdolność Atak z ukrycia.

Zwój skrytego złodzieja I

Pozwala przygotować zwoje skrytego złodzieja, które utrudnią Twoje wykrycie przez przeciwnika.

Zdolności Koci ruch I i Atak z ukrycia.

Transformacja w Kodamę I

Pozwala przygotować zwój transformacje w Kodamę umożlwiający przemianę w tego zielonego stworka. Dzięki temu wrogowie będą Cię ignorować.

Zdolność Zwój skrytego złodzieja I.

Uskok

Zmniejsza zużycie Ki podczas wykonywania uskoków.

Zdolność Bieg tygrysa I

Lewitacja

Pozwala przygotować zwoje lewitacji, które przez pewien czas chronią przed działaniem efektów terenowych.

Zdolność Uskok

Lekkostopy

Zwiększa prędkość biegu o 3%.

Zdolność Uskok

Sokole oko I

Pozwala przygotować zwoje sokolego oka, które zwiększają obrażenia od strzał, gdy dłużej celujesz z łuki we wroga

Zdolność Bieg tygrysa I

Zatrute strzały I

Pozwala przygotować trujące strzały.

Zdolność Sokole oko I

Ogłuszające strzały I

Pozwala przygotować ogłuszające strzały, które paraliżują przeciwnika.

Zdolność Zatrute strzały I

Oszczędność

Pozwala na odzyskiwanie strzał, które zabiły przeciwnika trafieniem w słaby punkt.

Zdolność Zatrute strzały I

Trucizna: wywar z galasu I

Pozwala przygotować wywal z galasu, który nałożony na broń sprawia, że staje się ona trująca.

Podstawowa

Trucizna: wywar z szaleju I

Pozwala przygotować wywal z szaleju, który nałożony na broń sprawia, że paraliżuje ona przeciwnika.

Zdolność Trucizna: wywar z galasu I

Trucizna: proszek z meduzy I

Pozwala przygotować proszek z meduzy, który uwalnia paraliżującą chmurę.

Zdolność Trucizna: wywar z szaleju I

Lek: tabletki siedmiu ziół I

Pozwala przygotować tabletki siedmiu ziół, które znoszą paraliż.

Zdolność Trucizna: wywar z szaleju I

Lek: tabletka mocy I

Pozwala przygotować tabletki mocy, które zwiększają siłę ataku.

Zdolność Lek: tabletki siedmiu ziół I

Uzdrowiciel

Zwiększa o 1 limit niesionych eliksirów

Zdolność Lek: tabletki siedmiu ziół I

Opanowanie paraliżu

+5 odporności na paraliż.

Zdolność Lek: tabletki siedmiu ziół I

Trucizna: proszek z chrząszcza I

Pozwala przygotować proszek z chrząszcza, który uwalnia truciznę.

Zdolność Trucizna: wywar z galasu I

Lek: tabletka antytoksyczna I

Pozwala przygotować tabletki antytoksyczne, które niwelują działanie toksyn.

Zdolność Trucizna: wywar z galasu I

Opanowanie trucizny I

+5 odporności na truciznę.

Zdolność Lek: tabletka antytoksyczna I

Oślepiająca skorupa I

Pozwala przygotować oślepiające skorupy, który uwalniają chmurę, oślepiająca przeciwników.

Zdolności Trucizna: proszek z chrząszcza I i Trucizna: proszek z meduzy I

Toksyczna pułapka zapalająca I

Pozwala przygotować toksyczne pułapki zapalające, które wybuchają po upływie określonego czasu, lub po nadepnięciu przez przeciwnika.

Zdolność Trucizna: proszek z chrząszcza I

Paraliżująca pułapka zapalająca I

Pozwala przygotować paraliżujące pułapki zapalające, które wybuchają po upływie określonego czasu, lub po nadepnięciu przez przeciwnika.

Zdolność Trucizna: proszek z meduzy I

Trująca pułapka zapalająca I

Pozwala przygotować trujące pułapki zapalające, które wybuchają po upływie określonego czasu, lub po nadepnięciu przez przeciwnika.

Zdolności Toksyczna pułapka zapalająca I i Paraliżująca pułapka zapalająca I

Oświecenie

Pozwala szybciej wykonywać ninjitsu używane na sobie i wydłuża jego efekty.

Zdolności Trucizna: wywar z galasu I i Bieg tygrysa I

Trujący shuriken

Pozwala przygotować trujące shurikeny.

Zdolności Trucizna: wywar z galasu I i Shuriken

Paraliżujący shuriken

Pozwala przygotować paraliżujące shurikeny.

Zdolność Trujący shuriken

Technika wężowego ukąszenia

Zwiększa rozłożone w czasie obrażenia o 10%

Zdolności Trujący shuriken i Lek: tabletka antytoksyczna I

Wytrzymałość

Ogranicza stopniowe obrażenia od trucizny i ognia o 6%.

Zdolność Technika wężowego ukąszenia

Umiejętności zmiennokształtnych

Umiejętności zmiennokształtnych wpływają na zdolności duchów opiekuńczych oraz przemiany Yokai.

Nazwa

Funkcja

Warunki do aktywacji

Kontra rozprysków: upiór

Pozwala zablokować atak rozpryskowy wroga, przy jednoczesnym zadaniu mu obrażeń od Ki. (Tylko duch opiekuńczy typu upiór)

Podstawowa

Wyjątkowa finezja: ożywienie

Zwiększa szybkość odzyskiwania Ki, po wykonaniu udanej kontroli rozprysków.

Zdolność Kontra rozprysków: upiór

Arkana węży

Daje niektórym umiejętnościom aktywnym efekt zatrucia.

Zdolność Wyjątkowa finezja: ożywienie

Krwawy księżyc: Yang

Po wykonaniu silnego ataku, pozwala rzucić bronią (tylko w postaci upiora)

Zdolność Kontra rozprysków: upiór

Arkana wody

Daje niektórym umiejętnościom aktywnym żywioł wody

Zdolność Krwawy księżyc: Yang

Długie przebudzenie I

Wydłuża czas przebudzenia twojej borni Yokai o 10%

Zdolność Arkana wody

Rozpaczliwy cios

Przywraca 30% zdrowia, od obrażeń otrzymywanych przez niektóre umiejętności aktywne, jeśli zdrowie twojej postaci jest niebezpiecznie niskie

Zdolność Długie przebudzenie I

Krwawy księżyc: Yin

Pozwala przygotować broń do celowanego rzutu we wroga. Po trafieniu zostaniesz przeteleportowany w bliską odległość od przeciwnika (tylko w postaci upiora)

Zdolność Kontra rozprysków: upiór

Demoniczna obrona I

Zmniejsza zużycie wskaźnika przemiany Yokai o 20% podczas wykonywania gardy w postaci Yoaki.

Zdolność Krwawy księżyc: Yin

Zanik ducha I

Umiejętności Yokai zmniejszają Ki wroga o dodatkowe 3%

Zdolności Arkana węży i Arkana wody

Arkana mocy

Daje niektórym umiejętnościom aktywnym efekt zepsucia.

Zdolność Zanik ducha I

Arkana nieboszczyków

Zwiększa obrażenia (również od Ki) zadawanych przez niektóre umiejętności aktywne. W zamian utracisz wszystkie efekty żywiołów tej umiejętności.

Zdolność Zanik ducha I

Kontra rozprysków: oprych