Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik Divinity: Original Sin 2 Zadania główne i poboczne to doskonała i rozbudowana solucja, która pomoże Ci przejść grę od pierwszego questa do ostatniego. W poradniku oprócz głównych zadań i fabuły zawarliśmy również zadania poboczne wraz z wyborami i skutkami decyzji. Oprócz tego pamiętaliśmy o zadaniach towarzyszy - znajdziesz tu więc zadania Fane'a, Red Prince'a, Lohse, Ifana ben-Mezda, Beasta i Sebille.
Rozbudowaną sekcję stanowi rozdział Mapy, który zawiera spis zadań i questów na wszystkich 4 wyspach - Fort Joy, Reaper's Coast, Nameless Isle i Arx. Dzięki temu z łatwościa namierzysz zadanie. Dodatkowo zawarliśmy równiez mapy sprzedawców na pierwszych dwóch wyspach, ponieważ rozwój na początku gry jest podstawą sukcesu.
Nie ominęliśmy również trudnych walk i bossów, które podzieliliśmy na wyspy. Dzięki nim przejdziesz każdą bitwę. Omówiliśmy także Zagadki i sekrety - w czasie wędrówki z pewnością odnajdziesz miejsca, które sprawią ci trudność - w tym dziale tłumaczymy, co dokładnie należy zrobić.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 240
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ISBN: 978-83-8112-463-8
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1747
Divinity: Original Sin 2 Solucja, poradnik
Fort Joy - Mapa, Zadania i questy | Solucja
Reaper's Coast - Mapa, Zadania i questy | Solucja
Nameless Isle - Mapa, Zadania i questy | Solucja
Arx - Mapa, Zadania i questy | Solucja
Mapa - Sekrety i skarby w Fort Joy | Mapy i sekrety
Książki umiejętności w Fort Joy - MAPA | Mapy i sekrety
Mapa sprzedawców i książek umiejętności w Reaper's Coast | Mapy i sekrety
Zagadki i sekrety w Fort Joy
Zagadki i sekrety Reaper's Coast
Zagadki i sekrety w Nameless Isle
Zagadki i sekrety w Arx
Przeciwnicy i bossowie Fort Joy | Trudne walki
Przeciwnicy i bossowie Reaper's Coast | Trudne walki
Przeciwnicy i bossowie Nameless Isle | Trudne walki
Przeciwnicy i bossowie Arx | Trudne walki
Zadanie Loshe | Zadania towarzyszy
Zadanie Ifan ben-Mezd | Zadania towarzyszy
Zadanie Sebille | Zadania towarzyszy
Zadanie Red Prince | Zadania towarzyszy
Zadanie Beast | Zadania towarzyszy
Zadanie Fane | Zadania towarzyszy
Prolog - Troubled Waters | Akt I
Fort Joy | Chapter II - Fort Joy
The Collar | Fort Joy
The Teleporter | Fort Joy
The Murderous Gheist | Fort Joy
The Imprisoned Elf | Fort Joy
Withermoore's Soul Jar | Fort Joy
Finding Emmie | Fort Joy
The Shakedown / Every Mother's Nightmare | Akt I
The Burning Pig | Fort Joy
The Voices | Fort Joy
The Purged Dragon | Fort Joy
Call to Arms | Fort Joy
A Fate Worse Than Death | Fort Joy
The Gargoyle's Maze | Fort Joy
Most Dangerous When Cornered | Fort Joy
The Vault Of Braccus Rex | Fort Joy
The Armoury | Fort Joy
The Shriekers | Fort Joy
Sings Of Resistance | Fort Joy
Nothing But Child's Play | Fort Joy
Blessings From Afar | Fort Joy
A Rare Prey quest | Fort Joy | Reaper's Coast | Nameless Isle
Pozostałe zadania | Fort Joy
Lady 'o War | Lady Vengeance
Hall Of Echoes | Lady Vengeance
Powerful Awakeing | Reaper's Coast
They Shall Not Pass | Reaper's Coast
Lost And Found | Reaper's Coast
Hide And Seek | Reaper's Coast
Red Ink In The Ledger | Reaper's Coast
Aggressive Takeover | Reaper's Coast
Buisness Rivals | Reaper's Coast
A Trial For All Seasons | Reaper's Coast
The Elven Seer | Reaper's Coast
The Wrecked Caravan | Reaper's Coast
The Missing Magisters | Reaper's Coast
On The Ropes | Reaper's Coast
Eithne The Trader | Reaper's Coast
The Reculant Servants | Reaper's Coast
The Midnight Oil | Reaper's Coast
A Generous Offer | Reaper's Coast
Shadow Over Driftwood | Reaper's Coast
A Taste Of Freedom | Reaper's Coast
Love Has A Price | Reaper's Coast
Heroes Of The Rest | Reaper's Coast
Burrying The Past | Reaper's Coast
Counting Your Chicken | Reaper's Coast
The Three Altars | Reaper's Coast
The Law Of The Order | Reaper's Coast
All In The Family | Reaper's Coast
A Hunter Of Wicked Things | Reaper's Coast
The Bark's Bite | Reaper's Coast
The Ugly Little Bird | Reaper's Coast
The Forgotten And The Damned | Reaper's Coast
The Silent One | Reaper's Coast
Bound By Pain | Reaper's Coast
Delusions of Grandeur | Reaper's Coast
Strange Cargo | Reaper's Coast
A Web of Desire | Reaper's Coast
Opposites Attack | Reaper's Coast
An Existential Crysis | Reaper's Coast
A Man And His Dog | Reaper's Coast
The Dirftwood Arena | Reaper's Coast
No Way Out | Reaper's Coast
Window Of Oportunity | Reaper's Coast
Treated Like Cattle | Reaper's Coast
Finder's Fee | Reaper's Coast
The Secrets Of Bloodmoon Island | Reaper's Coast | Arx
Doctor's Orders quest | Reaper's Coast | Arx
Pozostałe zadania | Reaper's Coast
The Nameless Isle quest | Nameless Isle
A Familiar Face | The Nameless Isle
Invaders | The Nameless Isle
Unscholary Pursuits | The Nameless Isle
Seeking Revenge | The Nameless Isle
An Unlikely Patron | The Nameless Isle
The Sallow Man | The Nameless Isle
The Drowned Temple | The Nameless Isle
The Academy | The Nameless Isle
Arena Of The One | The Nameless Isle
The Mother Tree | The Nameless Isle
The Watcher's Mercy | The Nameless Isle
Running Like Clockwork | The Nameless Isle
Up In The Clouds | Nameless Isle
Consulate quest | Arx
Hammerfall | Arx
The Vault Of Linder Kemm | Arx
Old Means Gold | Arx
The Secrets Of The Dwarves | Arx
Blood Dowry | Arx
The Most Urgent Matter | Arx
The Missing Prisoners | Arx
A Craftsman Of Dreams And Nightmares | Arx
The Secrets Of The Dwarves| Arx
The Last Stands Of The Magisters | Nameless Isle
Mercy Is Power | Nameless Isle
School's Out | Nameless Isle
Arx Zadania i questy | Arx
End Times | Chapter VII - Finał
PoradnikDivinity: Original Sin 2 Zadania główne i poboczne to doskonała i rozbudowana solucja, która pomoże Ci przejść grę od pierwszego questa do ostatniego.
W poradniku oprócz głównych zadań i fabuły zawarliśmy również zadania poboczne wraz z wyborami i skutkami decyzji. Oprócz tego pamiętaliśmy o zadaniach towarzyszy - znajdziesz tu więc zadania Fane'a, Red Prince'a, Lohse, Ifana ben-Mezda, Beasta i Sebille.
Rozbudowaną sekcję stanowi rozdział Mapy, który zawiera spis zadań i questów na wszystkich 4 wyspach - Fort Joy, Reaper's Coast, Nameless Isle i Arx. Dzięki temu z łatwościa namierzysz zadanie. Dodatkowo zawarliśmy równiez mapy sprzedawców na pierwszych dwóch wyspach, ponieważ rozwój na początku gry jest podstawą sukcesu.
Nie ominęliśmy również trudnych walk i bossów, które podzieliliśmy na wyspy. Dzięki nim przejdziesz każdą bitwę.
Omówiliśmy także Zagadki i sekrety - w czasie wędrówki z pewnością odnajdziesz miejsca, które sprawią ci trudność - w tym dziale tłumaczymy, co dokładnie należy zrobić.
Agnieszka Adamus i Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)
Przed wami spis wszystkich zadań i questów w Fort Joy:
Fort
Joy i okolice
Cavern
s
Brama
Fort Joy Ghetto
Sanctuary
Of Amadia
Decrepit
Ruins
Gargoy'es
Maze
Inne
w Fort Joy
1. Start - w tym miejscu znajdziesz się po rozpoczęciu rozdziału. Automatycznie odblokuje to zadania The Escape, The Voices i The Collar.
2. Gawin - po Fort Joy Ghetto kręci się mężczyzna o imieniu Gawin. Jeśli w trakcie rozmowy przyznasz, że jesteś sam to poprosi cię on o pomoc. Odblokuje to zadanie The Teleporter.
3. Mury Fort Joy Ghetto - W tym miejscu możesz odblokować dwa zadania.
Przy
wejściu na mury spotkasz Farę. Porozmawiaj z nią, a poprosi cię ona o odnalezienie jej córki. Jeśli się zgodzisz aktywuje się zadanie Every Mother's Nightmare
.
Na
murze spotkasz magister Yarrow. W trakcie rozmowy poprosi ona o informację na temat Migo. Odblokuje to zadanie The Murderous Gheist.
4. Buddy - to pies kręcący się przy wejściu do Caverns. Jeśli posiadasz cechę Pet Pal możesz z nim porozmawiać. Poprosi cię wówczas o odnalezienie jego przyjaciółki Emmie. Jeśli się zgodzisz aktywuje się zadanie Finding Emmie.
5. Płonące świnie - przemierzając wyspę, natrafisz na miejsce, w którym znajduje się grupa płonących świń. Użyj zdolności Bless na jednej z nich, by aktywować zadanie The Burning Pig.
6. Caverns - w tym miejscu możesz aktywować dwa zadania
Przy
jednym ze schronień spotkasz Saheilę. Porozmawiaj z nią. Zleci ci ona odszukanie Amyra. Odblokuje to zadanie The Imprisoned Elf.
Po
Caverns, biega dwójka dzieci. Porozmawiaj z Modym. Zaproponuje on zabawę w chowanego. Jeśli się zgodzisz i zagrasz z nim, pokaże ci on sekretny właz i odblokuje się zadanie Withermoore's Soul Jar.
7. Brama Fort Joy Ghetto - w tym miejscu można aktywować dwa zadania
Tuż
przy
bramie spotkasz Elodi, kłócącą się z wierzycielami. Porozmawiaj z nią, by aktywować zadanie The Shakedown.
Nieopodal
bramy spotkasz także kowala o imieniu Nebora. Rozmowa z nią aktuwuje zadanie Arena Of Fort Joy.
8. Sanctuary Of Amadia - w tym miejscu możesz aktywować sześć zadań.
Rozmawiając
z
jednym z poszukiwaczy np. z Kerbanem, dowiesz się, że ich przywódca zaginął. Jeśli zgodzisz się im pomóc aktywuje się zadanie Most Dangerous When Cornered.
Jeśli wcześniej
nie
napotkałeś żadnego Shriekera, to porozmawiaj z jednym z poszukiwaczy. Aktywuje to zadanie The Shriekers.
Jeśli
nie
udało ci się ocalić Garetha, będziesz mógł porozmawiać z Exter i aktywować zadanie Call To Arms.
Po
ocaleniu Garetha, będziesz mógł porozmawiać z nim o Godwocken. Informacje, które ci on przekaże, aktywują zadanie A Rare Prey.
W
Sanctuary Of Amadia natrafisz na grupę rannych poszukiwaczy. Użyj na jednym z nich zdolności leczącej np. Restoration, by odblokować zadanie Healing Touch.
Nieopodal
punktu szybkiej podróży spotkasz Gratianę. Porozmawiaj z nią. a zleci ci ona przyniesienie Dzbanu Duszy. Odblokuje to zadanie The Eternal Worshipper.
9. Gareth - jeśli udało ci się go ocalić w Old Ruins, to po walce będziesz miał okazję z nim porozmawiać. Aktywuje to zadanie Call To Arms.
10. Zwłoki magister Magilli - w okolicy gdzie walczyłeś z krokodylami, znajdziesz zwłoki magister Magilli. Przeszukaj je, by znaleźć jej dziennik. Przeczytaj, by odblokować zadanie The Valut Of Braccus Rex.
11. Decrepit Ruins - w Old Ruins znajdziesz przejście do Decrepit Ruins. Wejście tam automatycznie aktywuje zadanie The Armoury.
12. Slane - jedna z plaż na wyspie pokryta jest lodem. W jej centrum znajdziesz uwięzionego smoka. Zniszcz wszystkie totemy, które go więżą i porozmawiaj z nim, by odblokować zadanie The Purged Dragon.
13. Gargoyle's Maze - gdy dotrzesz do wejścia do labiryntu, automatycznie aktywuje się zadanie The Gargoyle's Maze.
14. Nieumarli - Gdy udało ci się zaliczyć zadanie The Gargoyle's Maze, dotrzesz do wieży. Spotkasz tam trójkę nieumarłych. Porozmawiaj z nimi, by aktywować zadanie A Fate Worse Than Death.
15. Atusa - gdy dotrzesz do bram Fort Joy Ghetto, będziesz świadkiem procesu, w którym oskarżoną jest właśnie magister Atusa. Nieważne co zrobisz Atusa zginie, a jej śmierc aktywuje zadanie Sings Of The Resistance.
16. Real Trompdoy - W czasie wykonywania zadanie The Vault Of Braccus Rex, stoczysz walkę z Real Trompdoyem. W jego ciele znajdziesz Band Of Braccus, załóż go na jednego z członków drużyny, by aktywować zadanie The Cursed Ring.
17. Amyro - w Fort Joy Kitchen znajdziesz klatkę, w której zamknięty jest Amyro. Porozmwaij z nim, by aktywować zadanie The Imprisoned Elf. Po jego uwolnieniu natomiast, aktywuje się zadanie The Tribe Of Saheila.
Zadania, questy w Reaper's Coast oraz mapa questów ze wszystkimi miejscami, w których możesz wykonać zadanie.
Driftwoo
d
Sawmil
l
Bloodmoon
Island
1. Barin - chłopca znajdziesz przy podniesionym moście do Stonegarden. Porozmawiaj z nim i zgódź się mu pomóc, by aktywować zadanie They Shall Not Pass.
2. Driftwood - w tym miejscu możesz aktywować piętnaście zadań.
W
The Black Bull możesz aktywować następujące zadania: Red Ink In The Ledger, Love Has A Price, Drowning Her Sorrows i The Snoozing Adventurer.
W
Undertavern można aktywować następujące zadania: A Web Of Desire, Shadow Over Diftwood i The Drifwood Arena.
W
magazynie ryb możesz aktywować następujące zadania: Greeb The Scholar i Strange Cargo.
W
domu Mordusa, znajdziesz piwnicę z ukrytym przejściem. Przejście przez nie aktywuje zadanie A Taste Of Freedom.
Przy
punkcie szybkiej podróży spotkasz żebraka z psem. Rozmowa z nim aktywuje zadanie A Man And His Dog.
Rozmowa
z jednym z magistrów kręcących się po Driftwood aktywuje zadanie The Missing Magisters.
Na
jednym z pomostów spotkasz magistra Reimonda. Rozmowa z nim aktywuje zadanie The Law Of The Order.
Nieopodal
magazynu ryb, na pomoście natrafisz na dwójkę dzieci. W trakcie rozmowy, dowiesz się, że szukają oni swojego kolegi. Jeśli zgodzisz się im pomóc to aktywujesz zadanie Hide And Seek.
Przy
Driftwood natrafisz na chatę rybacką. Spotkasz tam Lagana. Poprosi cię on o odszukanie jego obrączki. Jeśli się zgodzisz, aktywuje się zadanie Lost And Found.
3. Big Marge - nieopodal mostu do Driftwood, natrafisz na kurnik. Jeśli posiadasz cechę Pet Pal, będziesz mógł porozmawiać z Big Marge. Poprosi cię ona o odnalezienie zaginionych jajek. Jeśli się zgodzisz aktywuje się zadanie Counting Your Chicken.
4. Miejsce zasadzki - nieopodal mostu pilnowanego, przez Groga, natrafisz na miejsce, w którym zaatakowana została karawana kupiecka. Dotarcie na miejsce aktywuje zadanie Agressive Takeover.
5. Marg lub Grog - są to trolle, pilnujące dwóch różnych mostów. Porozmawiaj z jednym z nich, by aktywować zadanie Buisness Rivals.
6. Eithne - w ruinach domku w Cloisterwood, natrafisz na nieumarłą o imieniu Eithine. Porozmawiaj z nią, by aktywować zadanie?Eithne The Trader.
7. Cloisterwood - w ruinach w Cloisterwood, natrafisz na grupę magistrów. Rozmowa z nimi aktywuje zadanie Window Of Oportunity. Dodatkowo jeśli ocaliłeś Hannag, to zleci ona zadanie On The Ropes.
8. Jahan - nieopodal zwalnonego drzewa w Cloisterwood natrafisz na demonologa o imieniu Jahan. Porozmawiaj z nim, aby odblokować zadanie A Hunter Of Wicked Things.
9. Ferno - W The Meadows, natrafisz na ptaka, który cierpi na tajemniczą chorobę. Jeśli posiadasz cechę Pet Pal, możesz z nim porozmawiać i odblokować zadanie The Ugly Little Bird.
10. Geraldine i Marbel - W The Meadows spotkasz dwie krowy. Jeśli posiadasz cechę Pet Pal, możesz z nim porozmawiać. Dowiesz się, że tak naprawdę są to ludzie dotknięci klątwą. Jeśli zgodzisz się im pomóc odblokujesz zadanie Treated Like Cattle.
11. Totemy - Na wyspie znajdują się cztery totemy, poświęcone czterem porom roku. Wejdź w interakcję ze znajdującym się na środku cokołem, by odblokować zadanie A Trial For All Seasons.
12. Obóz Elfów - w tym miejscu możesz aktywować dwa zadania
Jeśli udało
ci
się przekonać strażników, by wpuścili cię miejsce rytuału, będziesz musiał wziąć w nim udział. Odblokuje to zadanie Burial Rites
.
W
przypadku, gdy Saheila przeżyła wydarzenia w Fort Joy, zostanie ona porwana. Porozmawiaj z mistrzem ceremonii o jej odbiciu. Odblokuje to zadanie The Elven Seer.
13. Sawmill - w tym miejscy możesz aktywować osiem zadań. Większość wymagaja zdolności Spirit Vision.
Tuż
przy
wejści do Sawmill, natafisz na ducha Syrusa Oatesa. Rozmowa z nim aktywuje zadanie The Stoic Spirit.
Na
wieżyczce przy wejściu spotkasz ducha Edie Engrym. Rozmowa z nią aktywuje zadanie Old Flames.
Na
wieżyczce przy wejściu spotkasz ducha maga . Rozmowa z nią aktywuje zadanie An Eye For An Eye.
Przy
wejściu do głównego budynku spotkasz ducha Black Widowmaker. Rozmowa z nią aktywuje zadanie Bitter Tonic.
W
jednym z budynków spotkasz ducha Mudbarrowa. Rozmowa z nim aktywuje zadanie No Laughing Matters
.
W
jednym z budynków spotkasz ducha Paladina Everharta. Rozmowa z nim aktywuje zadanie
Finder's Fee.
W
głownym budynku trafisz na ducha Lifewood. Rozmowa z nim aktywuje zadanie The Bark's Bite
.
W
Sawmill spotkasz także Corbina. Jest on więźniem Roosta. Jeśli zdecydujesz się mu pomóc, aktywuje się zadanie Press-ganged
.
14. Farmiah - po Stonegarden, kręci się Farmiah. Porozmawiaj z nią. Zleci ci ona zabicie Rykera, który zakłóca spokój cmętarza. Odblokuje to zadanie The Reculant Servants.
15. Ryker - zamieszkuje rezydencję w Stonegarden. Porozmawiaj z nim o jaskinii znajdującej się w Blackpits. Jeśli zgodzisz się mu pomóc, aktywują się zadania The Midnight Oil i A Generous Offer.
16. Tarquin - Przy jednym z wejść do Sonegarden, spotkasz Tarquina. Porozmawiaj z nim, a zleci ci on odszukanie tajemniczego artefaktu. Jeśli zgodzisz się mu pomóc, aktywuje się zadanie All In The Family.
17. Vlinx Creeva - nieopodal punku szybkiej podróży użyj zdolności Spirit Vision. Natrafisz tam na ducha jaszczura, który poprosi cię o pomoc. Jeśli się zgodzisz, aktywuje się zadanie Stranger In A Strande Land
18. Crispin - w Stonegarden natrafisz na grób, z którego ktoś woła o pomoc. Jeśli zdecydujesz się wykopać Crispina, aktywuje się zadanie An Existencial Crisis.
19. Lampa Djinna - na plaży znajdziesz lampę zmieszkaną przez Djinna. Wejdź z nią w interakcję, by odblokować zadanie Wishful Thinking.
20 Uzdrowiciel - niedaleko bram do Stonegarden, napotkasz uzdrowiciela. Porozmawiaj z nim i przekonaj go że chcesz mu pomóc. Aktywuje to zadanie A Danger To Herself And Others
21. Gareth - zadanie będzie dostępne tylko jeśli ocaliłeś Garetha w Fort Joy. W Paradise Downs spotkasz Garetha. Porozmawiaj z nim, by odblokować zadanie Burrying The Past.
22. Strach Na Wróble - W The Meadows spotkasz stracha na wróble. Porozmawiaj z nim, a opowie ci on o trzech ołtarzach rozrzuconych po Reaper's Coast. Odblokuje to zadanie The Three Altars.
23. Magistrowie - w Blackpits, nieopodal płonącego domu spotkasz grupę magistrów. Jeśli posiadasz upoważnienie od magistra Reimonda, to pozwolą ci oni przyłączyć się do akcji i odblokuje się zadanie No Way Out.
24. Bloodmoon Island - w tym miejscu możesz aktywować siedem zadań.
W
obozie demonów spotkasz demona o imieniu The Advocate, zleci ci on odbicie Ancestor Tree. Jeśli się zgodzisz aktywuje się zadanie The Advocate.
Używając zdolności
Spirit
Vision, natrafisz na wiele duchów. Porozmwiaj z jednym z nich, by dowiedzieć się, że na terenie wyspy znajduje się ukryte archiwum i odblokować zadanie The Secrets Of Bloodmoon Island.
Gdy
obudzisz Ancestor Tree, porosi cię ono o zabicie demona, które je więzi. Odblokuje to zadanie Doctor's Orders.
W
okolicy obozu demonów znajdziesz trzy posągi. Próba interakcji z jednym z nich aktywuje zadanie The Forgotten And The Damned
W
trakcie wykonywania zadania The Forgotten And The Damned, trafisz do trzech krypt. W każdej z nich aktywuje się jedno zadanie. Są to: The Silent One, Bound By Pain i Delusions of Grandeur
25. Wrak karawany - nieopodal most do Driftwood natrafisz na wrak karawany. Jeśli posiadasz odpowiednio rozwiniętą zdolność perswazji to uda ci się przekonać jedyną ocalałą do mówienia i odblokujesz zadanie The Wrecked Caravan.
1. Delorus - zadanie będzie dostępne tylko, jeśli ocaliłeś Delorusa w Fort Joy. Porozmawiaj z Delorusem i zgódź się mu pomóc. Aktywuje się wówczas zadanie A Familiar Face.
2. Temple Of Rhalic - w świątyni będzie miała miejsce walka. Będziesz musiał opowiedzieć się po jednej ze stron. Niezależnie od twojej decyzji aktywuje się zadanie Invaders. Jeśli natomiast stanąłeś po stronie Black Ring, to dodatkowo aktywuje się zadanie The Sallow Man.
3. Forktongue - w przypadku, gdy w czasie walki w Temple Of Rhalic, stanąłeś po stronie magistrów, będziesz musiał udać się do obozu Black Ring zlokalizowanego nieopodal Temple Of Tir-Cendelius. Tam zdobędziesz o Forktongua, Black Mirror, którego użycie odblokuje zadanie The Sallow Man.
4. Temple Of Tir-Cendelius - w tym miejscu możesz aktywować trzy zadania:
Spotkasz tutaj Aleksandra. Porozmawiaj z nim. Zażyczy on sobie zabicia Sallow Man. Jeśli się zgodzisz aktywuje się zadanie An Unlikely Patron.
W przypadku, gdy Gaterh nadal z tobą podróżuje, znajdziesz go tuż obok Aleksandra. Będzie on chciał zemsty. Rozmowa z nim aktywuje zadanie Seeking Revenge.
Niedaleko miejsca, w którym spotkałeś Aleksandra, przebywa Elfka. Gdy tylko do niej podejdziesz, zaczepi cię i poinformuje, że The Mother Tree chce się z tobą widzieć. Odblokuje to zadanie The Mother Tree.
5. Temple Of Vrogir - po dotarciu na miejsce okaże się, że ktoś zalewa wejście do świątyni. Aktywuje to zadanie The Drowned Temple
6. The Watcher - Lava Fields spotkasz The Watcher. Poprosi cię on o zabicie Cursed Knight Of Duna. Jeśli się zgodzisz aktywuje się zadanie The Watcher's Mercy.
7. Knight Of Xantezza - nieopodal ołtarzowi poświęconego Xantezzie, użyj zdolności Spirit Vision. Natrafisz tam na ducha?Knight Of Xantezza. Porozmawiaj z nim, a zleci ci on odszukanie zaginionego elementu ołtarza. Odblokuje to zadanie Running Like Clockwork.
8. Temple Of Amadia - w momencie, gdy dotrzesz do świątyni, odblokuje się zadanie Up In The Clouds.
9. The Council Academy - po dotarciu na miejsce, aktywuje się zadanie The Academy.
10. Taryan Graye - W The Academy Library, użyj zdolności Spirit Vision. Natrafisz tam na ducha?Taryan Graye. Jeśli zgodzisz się jej pomóc, w odszukaniu jej ukochanego, to odblokujesz zadanie Unscholary Pursuits.
11. Arena Of The One - w momencie, gdy dotrzesz na miejsce, aktywuje się zadanie o tej samej nazwie.
1. Most do Arx - w drodze do Arx, natrafisz na most na którym walczą paladyni z voidwoken. W tym momencie aktywuje się zadanie Battle At The Gates.
2. Plac przy Barracks - na placu tym zgromadzona, będzie duża grupa ludzi. Okaże się, że będzie miała miejsce egzekucja. Automatycznie zostaniesz zaczepiony, przez kobietę o imieniu Marie, która poprosi cię o pomoc. Jeśli się zgodzisz, aktywuje się zadanie The Execution.
3. Schron magistrów - w tym miejscu możesz aktywować dwa zadania
Na wyższym poziome schronu, na biurku znajdującym obok zejścia na n iższy poziom natrafisz na książkę Report Of The Toyseller, Przeczytaj ją, a aktywuje się zadanie A Craftsman Of Dreams And Nightmares.
Na niższym poziomie staniesz do walki z magistrem Reimondem. Po jego pokonaniu, w jego ciele znajdziesz Journal. Przeczytaj go, by aktywować zadanie A King Reborn.
4. Szczur - w Barracks, natrafisz na szczura. Jeśli posiadasz cechę Pet Pal, możesz z nim porozmawiać. Dowiesz się, że jego pani została uwięziona. Przekonaj go, że chcesz jej pomóc, by odblokować zadanie Mercy Is Power.
5. Wesele - w tym miejscu możesz aktywować dwa zadania
Wchodząc w interakcję z tortem weselnym aktywujesz zadanie The Secret Of The Dwarves.
Na balkonie w budynku, spotkasz Doriana Galla. Jeśli zgodzisz się przyjąć od niego zlecenie morderstwa, to aktywuje się zadanie Blood Dowry.
6. Cat The Appraiser - spotkasz ją w rezydencji Lindera Kemma. Porozmawiaj z nią, a dowiesz się od niej, że Linder Kemm ma schron, w którym trzyma obrazy. Odblokuje to zadanie The Vault Of Linder Kemm. Dodatkowo, jeśli posiadasz odpowiednio rozwiniętą zdolność perswazji, to odblokujesz dodatkowo zadanie Old Means Gold.
7. Prison - spotkasz tam Paladin Warden. Porozmawiaj z nią, a dowiesz się, że giną więźniowie. Aktywuje to zadanie The Missing Prisoners.
8. Linder Kemm - zajdziesz go w Barracks. Porozmawiaj z nim by aktywować zadanie Last Stands Of The Magisters.