Divinity: Original Sin II - Zadania główne i poboczne - poradnik - Łukasz "Keczup" Wiśniewski, Agnieszka "aadamus" Adamus - ebook

Divinity: Original Sin II - Zadania główne i poboczne - poradnik ebook

Łukasz "Keczup" Wiśniewski, Agnieszka "aadamus" Adamus

2,0

Opis

Poradnik Divinity: Original Sin 2 Zadania główne i poboczne to doskonała i rozbudowana solucja, która pomoże Ci przejść grę od pierwszego questa do ostatniego. W poradniku oprócz głównych zadań i fabuły zawarliśmy również zadania poboczne wraz z wyborami i skutkami decyzji. Oprócz tego pamiętaliśmy o zadaniach towarzyszy - znajdziesz tu więc zadania Fane'a, Red Prince'a, Lohse, Ifana ben-Mezda, Beasta i Sebille.

Rozbudowaną sekcję stanowi rozdział Mapy, który zawiera spis zadań i questów na wszystkich 4 wyspach - Fort Joy, Reaper's Coast, Nameless Isle i Arx. Dzięki temu z łatwościa namierzysz zadanie. Dodatkowo zawarliśmy równiez mapy sprzedawców na pierwszych dwóch wyspach, ponieważ rozwój na początku gry jest podstawą sukcesu.

Nie ominęliśmy również trudnych walk i bossów, które podzieliliśmy na wyspy. Dzięki nim przejdziesz każdą bitwę. Omówiliśmy także Zagadki i sekrety - w czasie wędrówki z pewnością odnajdziesz miejsca, które sprawią ci trudność - w tym dziale tłumaczymy, co dokładnie należy zrobić.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 240

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
2,0 (1 ocena)
0
0
0
1
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




Divinity: Original Sin IIZadania główne i poboczneporadnik do gry

autorzy: Łukasz "Keczup" Wiśniewski, Agnieszka "aadamus" Adamus

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8112-463-8

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1747

[email protected]

Spis treści

Opis przejścia

Divinity: Original Sin 2 Solucja, poradnik

Mapy

Fort Joy - Mapa, Zadania i questy | Solucja

Reaper's Coast - Mapa, Zadania i questy | Solucja

Nameless Isle - Mapa, Zadania i questy | Solucja

Arx - Mapa, Zadania i questy | Solucja

Mapa - Sekrety i skarby w Fort Joy | Mapy i sekrety

Książki umiejętności w Fort Joy - MAPA | Mapy i sekrety

Mapa sprzedawców i książek umiejętności w Reaper's Coast | Mapy i sekrety

Zagadki i sekrety

Zagadki i sekrety w Fort Joy

Zagadki i sekrety Reaper's Coast

Zagadki i sekrety w Nameless Isle

Zagadki i sekrety w Arx

Trudne walki

Przeciwnicy i bossowie Fort Joy | Trudne walki

Przeciwnicy i bossowie Reaper's Coast | Trudne walki

Przeciwnicy i bossowie Nameless Isle | Trudne walki

Przeciwnicy i bossowie Arx | Trudne walki

Zadania towarzyszy

Zadanie Loshe | Zadania towarzyszy

Zadanie Ifan ben-Mezd | Zadania towarzyszy

Zadanie Sebille | Zadania towarzyszy

Zadanie Red Prince | Zadania towarzyszy

Zadanie Beast | Zadania towarzyszy

Zadanie Fane | Zadania towarzyszy

Chapter I - The Merryweather

Prolog - Troubled Waters | Akt I

Chapter II - Fort Joy

Fort Joy | Chapter II - Fort Joy

The Collar | Fort Joy

The Teleporter | Fort Joy

The Murderous Gheist | Fort Joy

The Imprisoned Elf | Fort Joy

Withermoore's Soul Jar | Fort Joy

Finding Emmie | Fort Joy

The Shakedown / Every Mother's Nightmare | Akt I

The Burning Pig | Fort Joy

The Voices | Fort Joy

The Purged Dragon | Fort Joy

Call to Arms | Fort Joy

A Fate Worse Than Death | Fort Joy

The Gargoyle's Maze | Fort Joy

Most Dangerous When Cornered | Fort Joy

The Vault Of Braccus Rex | Fort Joy

The Armoury | Fort Joy

The Shriekers | Fort Joy

Sings Of Resistance | Fort Joy

Nothing But Child's Play | Fort Joy

Blessings From Afar | Fort Joy

A Rare Prey quest | Fort Joy | Reaper's Coast | Nameless Isle

Pozostałe zadania | Fort Joy

Chapter III - Lady Vengeance

Lady 'o War | Lady Vengeance

Hall Of Echoes | Lady Vengeance

Chapter IV - Reaper's Coast

Powerful Awakeing | Reaper's Coast

They Shall Not Pass | Reaper's Coast

Lost And Found | Reaper's Coast

Hide And Seek | Reaper's Coast

Red Ink In The Ledger | Reaper's Coast

Aggressive Takeover | Reaper's Coast

Buisness Rivals | Reaper's Coast

A Trial For All Seasons | Reaper's Coast

The Elven Seer | Reaper's Coast

The Wrecked Caravan | Reaper's Coast

The Missing Magisters | Reaper's Coast

On The Ropes | Reaper's Coast

Eithne The Trader | Reaper's Coast

The Reculant Servants | Reaper's Coast

The Midnight Oil | Reaper's Coast

A Generous Offer | Reaper's Coast

Shadow Over Driftwood | Reaper's Coast

A Taste Of Freedom | Reaper's Coast

Love Has A Price | Reaper's Coast

Heroes Of The Rest | Reaper's Coast

Burrying The Past | Reaper's Coast

Counting Your Chicken | Reaper's Coast

The Three Altars | Reaper's Coast

The Law Of The Order | Reaper's Coast

All In The Family | Reaper's Coast

A Hunter Of Wicked Things | Reaper's Coast

The Bark's Bite | Reaper's Coast

The Ugly Little Bird | Reaper's Coast

The Forgotten And The Damned | Reaper's Coast

The Silent One | Reaper's Coast

Bound By Pain | Reaper's Coast

Delusions of Grandeur | Reaper's Coast

Strange Cargo | Reaper's Coast

A Web of Desire | Reaper's Coast

Opposites Attack | Reaper's Coast

An Existential Crysis | Reaper's Coast

A Man And His Dog | Reaper's Coast

The Dirftwood Arena | Reaper's Coast

No Way Out | Reaper's Coast

Window Of Oportunity | Reaper's Coast

Treated Like Cattle | Reaper's Coast

Finder's Fee | Reaper's Coast

The Secrets Of Bloodmoon Island | Reaper's Coast | Arx

Doctor's Orders quest | Reaper's Coast | Arx

Pozostałe zadania | Reaper's Coast

Chapter V - The Nameless Isle

The Nameless Isle quest | Nameless Isle

A Familiar Face | The Nameless Isle

Invaders | The Nameless Isle

Unscholary Pursuits | The Nameless Isle

Seeking Revenge | The Nameless Isle

An Unlikely Patron | The Nameless Isle

The Sallow Man | The Nameless Isle

The Drowned Temple | The Nameless Isle

The Academy | The Nameless Isle

Arena Of The One | The Nameless Isle

The Mother Tree | The Nameless Isle

The Watcher's Mercy | The Nameless Isle

Running Like Clockwork | The Nameless Isle

Up In The Clouds | Nameless Isle

Chapter VI - Arx

Consulate quest | Arx

Hammerfall | Arx

The Vault Of Linder Kemm | Arx

Old Means Gold | Arx

The Secrets Of The Dwarves | Arx

Blood Dowry | Arx

The Most Urgent Matter | Arx

The Missing Prisoners | Arx

A Craftsman Of Dreams And Nightmares | Arx

The Secrets Of The Dwarves| Arx

The Last Stands Of The Magisters | Nameless Isle

Mercy Is Power | Nameless Isle

School's Out | Nameless Isle

Arx Zadania i questy | Arx

Chapter VII - Finał

End Times | Chapter VII - Finał

Opis przejścia

Divinity: Original Sin 2 Solucja, poradnik

PoradnikDivinity: Original Sin 2 Zadania główne i poboczne to doskonała i rozbudowana solucja, która pomoże Ci przejść grę od pierwszego questa do ostatniego.

W poradniku oprócz głównych zadań i fabuły zawarliśmy również zadania poboczne wraz z wyborami i skutkami decyzji. Oprócz tego pamiętaliśmy o zadaniach towarzyszy - znajdziesz tu więc zadania Fane'a, Red Prince'a, Lohse, Ifana ben-Mezda, Beasta i Sebille.

Rozbudowaną sekcję stanowi rozdział Mapy, który zawiera spis zadań i questów na wszystkich 4 wyspach - Fort Joy, Reaper's Coast, Nameless Isle i Arx. Dzięki temu z łatwościa namierzysz zadanie. Dodatkowo zawarliśmy równiez mapy sprzedawców na pierwszych dwóch wyspach, ponieważ rozwój na początku gry jest podstawą sukcesu.

Nie ominęliśmy również trudnych walk i bossów, które podzieliliśmy na wyspy. Dzięki nim przejdziesz każdą bitwę.

Omówiliśmy także Zagadki i sekrety - w czasie wędrówki z pewnością odnajdziesz miejsca, które sprawią ci trudność - w tym dziale tłumaczymy, co dokładnie należy zrobić.

Agnieszka Adamus i Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Mapy

Fort Joy - Mapa, Zadania i questy | Solucja

Fort Joy - zleceniodawcy questów Divinity Original Sin II

Przed wami spis wszystkich zadań i questów w Fort Joy:

Fort

Joy i okolice

Cavern

s

Brama

Fort Joy Ghetto

Sanctuary

Of Amadia

Decrepit

Ruins

Gargoy'es

Maze

Inne

w Fort Joy

Fort Joy i okolice

1. Start - w tym miejscu znajdziesz się po rozpoczęciu rozdziału. Automatycznie odblokuje to zadania The Escape, The Voices i The Collar.

2. Gawin - po Fort Joy Ghetto kręci się mężczyzna o imieniu Gawin. Jeśli w trakcie rozmowy przyznasz, że jesteś sam to poprosi cię on o pomoc. Odblokuje to zadanie The Teleporter.

3. Mury Fort Joy Ghetto - W tym miejscu możesz odblokować dwa zadania.

Przy

wejściu na mury spotkasz Farę. Porozmawiaj z nią, a poprosi cię ona o odnalezienie jej córki. Jeśli się zgodzisz aktywuje się zadanie Every Mother's Nightmare

.

Na

murze spotkasz magister Yarrow. W trakcie rozmowy poprosi ona o informację na temat Migo. Odblokuje to zadanie The Murderous Gheist.

4. Buddy - to pies kręcący się przy wejściu do Caverns. Jeśli posiadasz cechę Pet Pal możesz z nim porozmawiać. Poprosi cię wówczas o odnalezienie jego przyjaciółki Emmie. Jeśli się zgodzisz aktywuje się zadanie Finding Emmie.

5. Płonące świnie - przemierzając wyspę, natrafisz na miejsce, w którym znajduje się grupa płonących świń. Użyj zdolności Bless na jednej z nich, by aktywować zadanie The Burning Pig.

Caverns

6. Caverns - w tym miejscu możesz aktywować dwa zadania

Przy

jednym ze schronień spotkasz Saheilę. Porozmawiaj z nią. Zleci ci ona odszukanie Amyra. Odblokuje to zadanie The Imprisoned Elf.

Po

Caverns, biega dwójka dzieci. Porozmawiaj z Modym. Zaproponuje on zabawę w chowanego. Jeśli się zgodzisz i zagrasz z nim, pokaże ci on sekretny właz i odblokuje się zadanie Withermoore's Soul Jar.

Brama Fort Joy Ghetto

7. Brama Fort Joy Ghetto - w tym miejscu można aktywować dwa zadania

Tuż

przy

bramie spotkasz Elodi, kłócącą się z wierzycielami. Porozmawiaj z nią, by aktywować zadanie The Shakedown.

Nieopodal

bramy spotkasz także kowala o imieniu Nebora. Rozmowa z nią aktuwuje zadanie Arena Of Fort Joy.

Sanctuary Of Amadia

8. Sanctuary Of Amadia - w tym miejscu możesz aktywować sześć zadań.

Rozmawiając

z

jednym z poszukiwaczy np. z Kerbanem, dowiesz się, że ich przywódca zaginął. Jeśli zgodzisz się im pomóc aktywuje się zadanie Most Dangerous When Cornered.

Jeśli wcześniej

nie

napotkałeś żadnego Shriekera, to porozmawiaj z jednym z poszukiwaczy. Aktywuje to zadanie The Shriekers.

Jeśli

nie

udało ci się ocalić Garetha, będziesz mógł porozmawiać z Exter i aktywować zadanie Call To Arms.

Po

ocaleniu Garetha, będziesz mógł porozmawiać z nim o Godwocken. Informacje, które ci on przekaże, aktywują zadanie A Rare Prey.

W

Sanctuary Of Amadia natrafisz na grupę rannych poszukiwaczy. Użyj na jednym z nich zdolności leczącej np. Restoration, by odblokować zadanie Healing Touch.

Nieopodal

punktu szybkiej podróży spotkasz Gratianę. Porozmawiaj z nią. a zleci ci ona przyniesienie Dzbanu Duszy. Odblokuje to zadanie The Eternal Worshipper.

9. Gareth - jeśli udało ci się go ocalić w Old Ruins, to po walce będziesz miał okazję z nim porozmawiać. Aktywuje to zadanie Call To Arms.

10. Zwłoki magister Magilli - w okolicy gdzie walczyłeś z krokodylami, znajdziesz zwłoki magister Magilli. Przeszukaj je, by znaleźć jej dziennik. Przeczytaj, by odblokować zadanie The Valut Of Braccus Rex.

Decrepit Ruins

11. Decrepit Ruins - w Old Ruins znajdziesz przejście do Decrepit Ruins. Wejście tam automatycznie aktywuje zadanie The Armoury.

12. Slane - jedna z plaż na wyspie pokryta jest lodem. W jej centrum znajdziesz uwięzionego smoka. Zniszcz wszystkie totemy, które go więżą i porozmawiaj z nim, by odblokować zadanie The Purged Dragon.

Gargoy'es Maze

13. Gargoyle's Maze - gdy dotrzesz do wejścia do labiryntu, automatycznie aktywuje się zadanie The Gargoyle's Maze.

14. Nieumarli - Gdy udało ci się zaliczyć zadanie The Gargoyle's Maze, dotrzesz do wieży. Spotkasz tam trójkę nieumarłych. Porozmawiaj z nimi, by aktywować zadanie A Fate Worse Than Death.

Inne w Fort Joy

15. Atusa - gdy dotrzesz do bram Fort Joy Ghetto, będziesz świadkiem procesu, w którym oskarżoną jest właśnie magister Atusa. Nieważne co zrobisz Atusa zginie, a jej śmierc aktywuje zadanie Sings Of The Resistance.

16. Real Trompdoy - W czasie wykonywania zadanie The Vault Of Braccus Rex, stoczysz walkę z Real Trompdoyem. W jego ciele znajdziesz Band Of Braccus, załóż go na jednego z członków drużyny, by aktywować zadanie The Cursed Ring.

17. Amyro - w Fort Joy Kitchen znajdziesz klatkę, w której zamknięty jest Amyro. Porozmwaij z nim, by aktywować zadanie The Imprisoned Elf. Po jego uwolnieniu natomiast, aktywuje się zadanie The Tribe Of Saheila.

Reaper's Coast - Mapa, Zadania i questy | Solucja

Reaper's Coast - zleceniodawcy questów Divinity Original Sin II

Zadania, questy w Reaper's Coast oraz mapa questów ze wszystkimi miejscami, w których możesz wykonać zadanie.

Driftwoo

d

Sawmil

l

Bloodmoon

Island

1. Barin - chłopca znajdziesz przy podniesionym moście do Stonegarden. Porozmawiaj z nim i zgódź się mu pomóc, by aktywować zadanie They Shall Not Pass.

Driftwood

2. Driftwood - w tym miejscu możesz aktywować piętnaście zadań.

W

The Black Bull możesz aktywować następujące zadania: Red Ink In The Ledger, Love Has A Price, Drowning Her Sorrows i The Snoozing Adventurer.

W

Undertavern można aktywować następujące zadania: A Web Of Desire, Shadow Over Diftwood i The Drifwood Arena.

W

magazynie ryb możesz aktywować następujące zadania: Greeb The Scholar i Strange Cargo.

W

domu Mordusa, znajdziesz piwnicę z ukrytym przejściem. Przejście przez nie aktywuje zadanie A Taste Of Freedom.

Przy

punkcie szybkiej podróży spotkasz żebraka z psem. Rozmowa z nim aktywuje zadanie A Man And His Dog.

Rozmowa

z jednym z magistrów kręcących się po Driftwood aktywuje zadanie The Missing Magisters.

Na

jednym z pomostów spotkasz magistra Reimonda. Rozmowa z nim aktywuje zadanie The Law Of The Order.

Nieopodal

magazynu ryb, na pomoście natrafisz na dwójkę dzieci. W trakcie rozmowy, dowiesz się, że szukają oni swojego kolegi. Jeśli zgodzisz się im pomóc to aktywujesz zadanie Hide And Seek.

Przy

Driftwood natrafisz na chatę rybacką. Spotkasz tam Lagana. Poprosi cię on o odszukanie jego obrączki. Jeśli się zgodzisz, aktywuje się zadanie Lost And Found.

3. Big Marge - nieopodal mostu do Driftwood, natrafisz na kurnik. Jeśli posiadasz cechę Pet Pal, będziesz mógł porozmawiać z Big Marge. Poprosi cię ona o odnalezienie zaginionych jajek. Jeśli się zgodzisz aktywuje się zadanie Counting Your Chicken.

4. Miejsce zasadzki - nieopodal mostu pilnowanego, przez Groga, natrafisz na miejsce, w którym zaatakowana została karawana kupiecka. Dotarcie na miejsce aktywuje zadanie Agressive Takeover.

5. Marg lub Grog - są to trolle, pilnujące dwóch różnych mostów. Porozmawiaj z jednym z nich, by aktywować zadanie Buisness Rivals.

6. Eithne - w ruinach domku w Cloisterwood, natrafisz na nieumarłą o imieniu Eithine. Porozmawiaj z nią, by aktywować zadanie?Eithne The Trader.

7. Cloisterwood - w ruinach w Cloisterwood, natrafisz na grupę magistrów. Rozmowa z nimi aktywuje zadanie Window Of Oportunity. Dodatkowo jeśli ocaliłeś Hannag, to zleci ona zadanie On The Ropes.

8. Jahan - nieopodal zwalnonego drzewa w Cloisterwood natrafisz na demonologa o imieniu Jahan. Porozmawiaj z nim, aby odblokować zadanie A Hunter Of Wicked Things.

9. Ferno - W The Meadows, natrafisz na ptaka, który cierpi na tajemniczą chorobę. Jeśli posiadasz cechę Pet Pal, możesz z nim porozmawiać i odblokować zadanie The Ugly Little Bird.

10. Geraldine i Marbel - W The Meadows spotkasz dwie krowy. Jeśli posiadasz cechę Pet Pal, możesz z nim porozmawiać. Dowiesz się, że tak naprawdę są to ludzie dotknięci klątwą. Jeśli zgodzisz się im pomóc odblokujesz zadanie Treated Like Cattle.

11. Totemy - Na wyspie znajdują się cztery totemy, poświęcone czterem porom roku. Wejdź w interakcję ze znajdującym się na środku cokołem, by odblokować zadanie A Trial For All Seasons.

12. Obóz Elfów - w tym miejscu możesz aktywować dwa zadania

Jeśli udało

ci

się przekonać strażników, by wpuścili cię miejsce rytuału, będziesz musiał wziąć w nim udział. Odblokuje to zadanie Burial Rites

.

W

przypadku, gdy Saheila przeżyła wydarzenia w Fort Joy, zostanie ona porwana. Porozmawiaj z mistrzem ceremonii o jej odbiciu. Odblokuje to zadanie The Elven Seer.

Sawmill

13. Sawmill - w tym miejscy możesz aktywować osiem zadań. Większość wymagaja zdolności Spirit Vision.

Tuż

przy

wejści do Sawmill, natafisz na ducha Syrusa Oatesa. Rozmowa z nim aktywuje zadanie The Stoic Spirit.

Na

wieżyczce przy wejściu spotkasz ducha Edie Engrym. Rozmowa z nią aktywuje zadanie Old Flames.

Na

wieżyczce przy wejściu spotkasz ducha maga . Rozmowa z nią aktywuje zadanie An Eye For An Eye.

Przy

wejściu do głównego budynku spotkasz ducha Black Widowmaker. Rozmowa z nią aktywuje zadanie Bitter Tonic.

W

jednym z budynków spotkasz ducha Mudbarrowa. Rozmowa z nim aktywuje zadanie No Laughing Matters

.

W

jednym z budynków spotkasz ducha Paladina Everharta. Rozmowa z nim aktywuje zadanie

Finder's Fee.

W

głownym budynku trafisz na ducha Lifewood. Rozmowa z nim aktywuje zadanie The Bark's Bite

.

W

Sawmill spotkasz także Corbina. Jest on więźniem Roosta. Jeśli zdecydujesz się mu pomóc, aktywuje się zadanie Press-ganged

.

14. Farmiah - po Stonegarden, kręci się Farmiah. Porozmawiaj z nią. Zleci ci ona zabicie Rykera, który zakłóca spokój cmętarza. Odblokuje to zadanie The Reculant Servants.

15. Ryker - zamieszkuje rezydencję w Stonegarden. Porozmawiaj z nim o jaskinii znajdującej się w Blackpits. Jeśli zgodzisz się mu pomóc, aktywują się zadania The Midnight Oil i A Generous Offer.

16. Tarquin - Przy jednym z wejść do Sonegarden, spotkasz Tarquina. Porozmawiaj z nim, a zleci ci on odszukanie tajemniczego artefaktu. Jeśli zgodzisz się mu pomóc, aktywuje się zadanie All In The Family.

17. Vlinx Creeva - nieopodal punku szybkiej podróży użyj zdolności Spirit Vision. Natrafisz tam na ducha jaszczura, który poprosi cię o pomoc. Jeśli się zgodzisz, aktywuje się zadanie Stranger In A Strande Land

18. Crispin - w Stonegarden natrafisz na grób, z którego ktoś woła o pomoc. Jeśli zdecydujesz się wykopać Crispina, aktywuje się zadanie An Existencial Crisis.

19. Lampa Djinna - na plaży znajdziesz lampę zmieszkaną przez Djinna. Wejdź z nią w interakcję, by odblokować zadanie Wishful Thinking.

20 Uzdrowiciel - niedaleko bram do Stonegarden, napotkasz uzdrowiciela. Porozmawiaj z nim i przekonaj go że chcesz mu pomóc. Aktywuje to zadanie A Danger To Herself And Others

21. Gareth - zadanie będzie dostępne tylko jeśli ocaliłeś Garetha w Fort Joy. W Paradise Downs spotkasz Garetha. Porozmawiaj z nim, by odblokować zadanie Burrying The Past.

22. Strach Na Wróble - W The Meadows spotkasz stracha na wróble. Porozmawiaj z nim, a opowie ci on o trzech ołtarzach rozrzuconych po Reaper's Coast. Odblokuje to zadanie The Three Altars.

23. Magistrowie - w Blackpits, nieopodal płonącego domu spotkasz grupę magistrów. Jeśli posiadasz upoważnienie od magistra Reimonda, to pozwolą ci oni przyłączyć się do akcji i odblokuje się zadanie No Way Out.

Bloodmoon Island

24. Bloodmoon Island - w tym miejscu możesz aktywować siedem zadań.

W

obozie demonów spotkasz demona o imieniu The Advocate, zleci ci on odbicie Ancestor Tree. Jeśli się zgodzisz aktywuje się zadanie The Advocate.

Używając zdolności

Spirit

Vision, natrafisz na wiele duchów. Porozmwiaj z jednym z nich, by dowiedzieć się, że na terenie wyspy znajduje się ukryte archiwum i odblokować zadanie The Secrets Of Bloodmoon Island.

Gdy

obudzisz Ancestor Tree, porosi cię ono o zabicie demona, które je więzi. Odblokuje to zadanie Doctor's Orders.

W

okolicy obozu demonów znajdziesz trzy posągi. Próba interakcji z jednym z nich aktywuje zadanie The Forgotten And The Damned

W

trakcie wykonywania zadania The Forgotten And The Damned, trafisz do trzech krypt. W każdej z nich aktywuje się jedno zadanie. Są to: The Silent One, Bound By Pain i Delusions of Grandeur

25. Wrak karawany - nieopodal most do Driftwood natrafisz na wrak karawany. Jeśli posiadasz odpowiednio rozwiniętą zdolność perswazji to uda ci się przekonać jedyną ocalałą do mówienia i odblokujesz zadanie The Wrecked Caravan.

Nameless Isle - Mapa, Zadania i questy | Solucja

Nameless Isle - zleceniodawcy questów Divinity Original Sin II

1. Delorus - zadanie będzie dostępne tylko, jeśli ocaliłeś Delorusa w Fort Joy. Porozmawiaj z Delorusem i zgódź się mu pomóc. Aktywuje się wówczas zadanie A Familiar Face.

2. Temple Of Rhalic - w świątyni będzie miała miejsce walka. Będziesz musiał opowiedzieć się po jednej ze stron. Niezależnie od twojej decyzji aktywuje się zadanie Invaders. Jeśli natomiast stanąłeś po stronie Black Ring, to dodatkowo aktywuje się zadanie The Sallow Man.

3. Forktongue - w przypadku, gdy w czasie walki w Temple Of Rhalic, stanąłeś po stronie magistrów, będziesz musiał udać się do obozu Black Ring zlokalizowanego nieopodal Temple Of Tir-Cendelius. Tam zdobędziesz o Forktongua, Black Mirror, którego użycie odblokuje zadanie The Sallow Man.

Zadania i świątynie w Nameless Isle

4. Temple Of Tir-Cendelius - w tym miejscu możesz aktywować trzy zadania:

Spotkasz tutaj Aleksandra. Porozmawiaj z nim. Zażyczy on sobie zabicia Sallow Man. Jeśli się zgodzisz aktywuje się zadanie An Unlikely Patron.

W przypadku, gdy Gaterh nadal z tobą podróżuje, znajdziesz go tuż obok Aleksandra. Będzie on chciał zemsty. Rozmowa z nim aktywuje zadanie Seeking Revenge.

Niedaleko miejsca, w którym spotkałeś Aleksandra, przebywa Elfka. Gdy tylko do niej podejdziesz, zaczepi cię i poinformuje, że The Mother Tree chce się z tobą widzieć. Odblokuje to zadanie The Mother Tree.

5. Temple Of Vrogir - po dotarciu na miejsce okaże się, że ktoś zalewa wejście do świątyni. Aktywuje to zadanie The Drowned Temple

6. The Watcher - Lava Fields spotkasz The Watcher. Poprosi cię on o zabicie Cursed Knight Of Duna. Jeśli się zgodzisz aktywuje się zadanie The Watcher's Mercy.

7. Knight Of Xantezza - nieopodal ołtarzowi poświęconego Xantezzie, użyj zdolności Spirit Vision. Natrafisz tam na ducha?Knight Of Xantezza. Porozmawiaj z nim, a zleci ci on odszukanie zaginionego elementu ołtarza. Odblokuje to zadanie Running Like Clockwork.

8. Temple Of Amadia - w momencie, gdy dotrzesz do świątyni, odblokuje się zadanie Up In The Clouds.

9. The Council Academy - po dotarciu na miejsce, aktywuje się zadanie The Academy.

10. Taryan Graye - W The Academy Library, użyj zdolności Spirit Vision. Natrafisz tam na ducha?Taryan Graye. Jeśli zgodzisz się jej pomóc, w odszukaniu jej ukochanego, to odblokujesz zadanie Unscholary Pursuits.

11. Arena Of The One - w momencie, gdy dotrzesz na miejsce, aktywuje się zadanie o tej samej nazwie.

Arx - Mapa, Zadania i questy | Solucja

Arx - zleceniodawcy questów Divinity Original Sin II

1. Most do Arx - w drodze do Arx, natrafisz na most na którym walczą paladyni z voidwoken. W tym momencie aktywuje się zadanie Battle At The Gates.

2. Plac przy Barracks - na placu tym zgromadzona, będzie duża grupa ludzi. Okaże się, że będzie miała miejsce egzekucja. Automatycznie zostaniesz zaczepiony, przez kobietę o imieniu Marie, która poprosi cię o pomoc. Jeśli się zgodzisz, aktywuje się zadanie The Execution.

Kryjówka magistrów

3. Schron magistrów - w tym miejscu możesz aktywować dwa zadania

Na wyższym poziome schronu, na biurku znajdującym obok zejścia na n iższy poziom natrafisz na książkę Report Of The Toyseller, Przeczytaj ją, a aktywuje się zadanie A Craftsman Of Dreams And Nightmares.

Na niższym poziomie staniesz do walki z magistrem Reimondem. Po jego pokonaniu, w jego ciele znajdziesz Journal. Przeczytaj go, by aktywować zadanie A King Reborn.

4. Szczur - w Barracks, natrafisz na szczura. Jeśli posiadasz cechę Pet Pal, możesz z nim porozmawiać. Dowiesz się, że jego pani została uwięziona. Przekonaj go, że chcesz jej pomóc, by odblokować zadanie Mercy Is Power.

5. Wesele - w tym miejscu możesz aktywować dwa zadania

Wchodząc w interakcję z tortem weselnym aktywujesz zadanie The Secret Of The Dwarves.

Na balkonie w budynku, spotkasz Doriana Galla. Jeśli zgodzisz się przyjąć od niego zlecenie morderstwa, to aktywuje się zadanie Blood Dowry.

6. Cat The Appraiser - spotkasz ją w rezydencji Lindera Kemma. Porozmawiaj z nią, a dowiesz się od niej, że Linder Kemm ma schron, w którym trzyma obrazy. Odblokuje to zadanie The Vault Of Linder Kemm. Dodatkowo, jeśli posiadasz odpowiednio rozwiniętą zdolność perswazji, to odblokujesz dodatkowo zadanie Old Means Gold.

7. Prison - spotkasz tam Paladin Warden. Porozmawiaj z nią, a dowiesz się, że giną więźniowie. Aktywuje to zadanie The Missing Prisoners.

8. Linder Kemm - zajdziesz go w Barracks. Porozmawiaj z nim by aktywować zadanie Last Stands Of The Magisters.