Nie jesteś swoimi rodzicami - Alonzi Maria Beatrice - książka

Nie jesteś swoimi rodzicami książka papierowa

Alonzi Maria Beatrice

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

46,90 zł
od 23,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Boisz się, że powtarzasz błędy swoich rodziców? Czy zawsze próbujesz kogoś zadowolić? Czy inni wydają się szczęśliwsi od ciebie? Zdarza ci się wątpić w swoją wartość, dojrzałość, decyzje? Czy istnieje coś takiego jak trauma międzypokoleniowa? Ta książka to podróż w głąb siebie, pełna odpowiedzi na pytania, które mogły towarzyszyć ci przez całe życie. Autorka w sposób przemyślany i pełny empatii pomaga zrozumieć, co kryje się za reakcjami emocjonalnymi, które mogą wydawać się niejasne. Pokazuje, jak uwolnić się od poczucia winy i przestać obarczać się nie swoimi problemami. Dzięki tej lekturze odkryjesz przeszkody, postawione przed tobą – może nieświadomie – i blokują twoje marzenia, plany i relacje. Gotowy na podróż ku wewnętrznej wolności? Czas na odkrycie siebie i życie na własnych zasadach bez obciążeń przeszłości. Tytuł mówi prawdę, bo nie jesteś swoimi rodzicami. Jesteś tylko tym, kim zechcesz być. Stań się pięknym człowiekiem! dr Ewa Woydyłło Maria Beatrice Alonzi – bestsellerowa autorka książek psychologicznych, prelegentka TEDx, mówczyni Uniwersytetu La Sapienza w Rzymie. Ekspertka ds. komunikacji, specjalistka w zakresie technik i metod analizy behawioralnej oraz analizy naukowej międzynarodowych zachowań niewerbalnych. Wykorzystuje swoje media społecznościowe do rozpowszechniania nauki, podnoszenia świadomości na temat zdrowia psychicznego i terapii.

Liczba stron: 208

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Dywan Agnieszka

Format (wymiary): 14.0x20.0cm

ISBN: 9788327739780

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.