Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Agnieszka Grzesiok-Horosz
Prawne uwarunkowania kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego
Łukasz Wielgosz
Konsolidacja sceny politycznej przed wyborami do Parlamentu Europejskiego w 2019 roku i jej konsekwencje
Robert Radek
Między katedrą a katedrą . . . Kampania Prawa i Sprawiedliwości do Parlamentu Europejskiego w 2019 roku
Tomasz Wierzbica
Strategia komunikacyjna Koalicji Europejskiej w wyborach do Parlamentu Europejskiego
Mariusz Kolczyński
Niechciany relikt ery premarketingowej w rywalizacji politycznej – nieodpłatne audycje komitetów wyborczych w telewizji publicznej w wyborach do Parlamentu Europejskiego ‘2019
Katarzyna Czornik
Aspekty polityki zagranicznej Polski w wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2019 roku . Analiza programów wyborczych wybranych eurosceptycznych ugrupowań politycznych
Sebastian Kubas
Wybory do Parlamentu Europejskiego w państwach Grupy Wyszehradzkiej w 2019 roku
Monika Góra
Kreacyjna funkcja prasy – studium przypadku. Wnioski dla komunikatorów politycznych
Liczba stron: 258
Rok wydania: 2019
Format (wymiary): 16.0x22.5cm
ISBN: 9788381802130