Myśl algorytmicznie - Rutherford Albert - książka

Myśl algorytmicznie książka papierowa

Rutherford Albert

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

39,90 zł
od 20,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis



W codziennym życiu często podejmujemy niewłaściwe decyzje i wprowadzamy nieskuteczne rozwiązania. W wielu przypadkach wynika to po prostu z przeciążenia - jeśli masz dużo problemów na głowie, zachowanie jasności myślenia może być wyzwaniem. W konsekwencji może się okazać, że nie realizujesz swojego potencjału, a trzymanie się dobrych nawyków sprawia Ci trudność. W tej sytuacji warto się zdecydować na usprawnienie procesu podejmowania codziennych decyzji w niecodzienny sposób: przez zastosowanie algorytmów komputerowych.

Dzięki tej książce:

zrozumiesz badania naukowe z dziedziny ekonomii behawioralnej, nauk kognitywnych i neuropsychologii
dowiesz się, czym, zdaniem naukowców, cechują się decyzje wysokiej jakości, a także czym są przeszkody i jak je eliminować
przekonasz się, że stosowanie algorytmów komputerowych do rozwiązywania codziennych problemów jest świetną techniką usprawniającą podejmowanie decyzji, rozstrzyganie trudnych spraw i realizowanie ambitnych planów ― a to może sprawić, że zwiększysz własną produktywność, lepiej się zorganizujesz, będziesz kończyć rozpoczęte zadania i podejmować lepsze decyzje

Tajemnicą skuteczności metody opisanej w książce jest interdyscyplinarność, dzięki której rozwiązania oparte na algorytmach komputerowych mogą być z powodzeniem stosowane w radzeniu sobie z wyzwaniami dnia codziennego.

Działaj jak algorytm: zacznij zadanie i ukończ je w terminie!=

Liczba stron: 102

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Walczak Tomasz

Format (wymiary): 14.0x20.0cm

ISBN: 9788328906723

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.