Międzynarodowa kooperacja gospodarcza z polskiej perspektywy -  - książka

Międzynarodowa kooperacja gospodarcza z polskiej perspektywy książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka ta zawiera wszechstronną analizę teoretyczną i empiryczną charakteru powiązań kooperacyjnych między przedsiębiorstwami oraz ich wpływu na efektywność gospodarowania i konkurencyjność, zwłaszcza w odniesieniu do lokalnych podmiotów zaangażowanych w taką działalność.
Autorzy zbadali i dogłębnie przeanalizowali: naturę kooperacji oraz stopień jej terminologicznej zbieżności z innymi formami współdziałania gospodarczego; postrzeganie przyczyn, przejawów i zróżnicowanych efektów kooperacji przez różne nurty nauk, głównie ekonomicznych; charakter, skalę i rozwój kooperacyjnych form współdziałania gospodarczego na arenie międzynarodowej; uwarunkowania instytucjonalne i kulturowe rozwoju oraz skuteczności kooperacji o charakterze międzynarodowym ze szczególnym uwzględnieniem polskiego rynku; charakter kooperacyjnych powiązań gospodarczych przedsiębiorstw międzynarodowych z podmiotami polskimi.
Książka może przyczynić się do lepszego zrozumienia nie tylko charakteru czy korzyści powiązań kooperacyjnych w skali międzynarodowej, ale także wielu mankamentów i pułapek, jakie niosą ze sobą trwałe relacje z podmiotami o silniejszym potencjale i pozycji.
Monografia jest adresowana do: studentów kierunków ekonomicznych, praktyków gospodarczych oraz teoretyków nauk ekonomicznych, dla których może stać się źródłem inspiracji czy też okazją do zainicjowania twórczej polemiki naukowej.

Liczba stron: 276

Rok wydania: 2011

Format (wymiary): 16.0x23.5cm

ISBN: 9788320819892

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.