Metody terapeutyczne stosowane w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością - Szmalec Jacek redakcja naukowa - książka

Metody terapeutyczne stosowane w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

63,00 zł
od 31,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Difin
  • Kategoria: Lektury
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2021
Opis

Książka przedstawia metody terapeutyczne do pracy z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami, instruktaże prawidłowego wykonania zabiegów oraz cele, jakie można osiągnąć, stosując daną metodę w terapii. Walorem publikacji jest opis instruktażu masażu Shantala Specjal Care, ćwiczenia na stymulację układu wzrokowego, na postawę, równowagę, motorykę dużą, a także na obustronną koordynację wzrokowo-ruchową.

W publikacji przedstawiono metody terapeutyczne dotyczące:

– integracji sensorycznej w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością;
– nieprawidłowego rozwoju ruchowego dziecka (dogoterapia);
– diagnozy i metodyki pracy z dzieckiem z uszkodzeniem mózgu;
– wspierania nieprawidłowego rozwoju psychomotorycznego dziecka (metoda Peto);
– narzędzi diagnostyczo-terapeutycznych do oceny dzieci z jednostronnym dziecięcym porażeniem mózgowym (test Aha);
– terapii zajęciowej i metod psychomotorycznych w pracy z dzieckiem z przepukliną oponowo-rdzeniową;
– wspomagania terapii dziecka z zaburzeniami mowy i komunikacji (arteterapia z elementami sensoplastyki);
– umiejętności komunikacyjnych z dzieckiem z niepełnosprawnością, m.in. z autyzmem.

Książka skierowana jest do rodziców, terapeutów pracujących z dziećmi, nauczycieli przedszkolnych i edukacji wczesnoszkolnej, logopedów oraz fizjoterapeutów.

Liczba stron: 246

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788382700411

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.