Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Podręcznik zawiera:
wprowadzenie w zasady marketingu,
charakterystykę rynku usług turystycznych,
omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych,
przegląd metod działań marketingowych.
Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów.
Dodatkowym atutem książki są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.
Liczba stron: 280
Rok wydania: 2014
Format (wymiary): 17.0x24.5cm
ISBN: 9788302147685
Wydanie: 1