Koniec globalizacji - James Harold - książka

Koniec globalizacji książka papierowa

James Harold

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.

15,00 zł
od 7,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Proces globalizacji – charakteryzujący się coraz ściślejszymi powiązaniami gospodarczymi, które doprowadziły do głębokich zmian politycznych i społecznych na całym świecie – wydaje się nieodwracalny. Harold James przedstawia tymczasem w swojej książce otrzeźwiającą perspektywę historyczną, w której bada okoliczności, w jakich zintegrowany i zglobalizowany świat poprzedniej epoki rozpadł się pod presją nieprzewidzianych wypadków.

„Książka na czasie i bardzo inspirująca (...). Smutna opowieść o czasach kryzysu, która uświadamia, jak szybko i w jak wyniszczający sposób zdecydowane przeciwdziałanie globalizacji może przekształcić się w kryzys gospodarczy lub w coś jeszcze gorszego. Przywódcy polityczni na całym świecie powinni trzymać tę książkę pod poduszką”.
— Financial Times
„Głębia i zakres wiedzy Jamesa dają o sobie znać na każdej stronie, ale nigdy nie prowadzą do znużenia. Studium jest zwięzłe i dość krótkie, przeznaczone zarówno dla szerokiej rzeszy czytelników, jak i dla historyków. Trudno by było znaleźć lepszy przykład na odpowiednią książkę, napisaną na odpowiedni temat i opublikowaną w odpowiednim momencie”.
— The Economist

Harold James jest profesorem historii na Uniwersytecie Princeton.

Liczba stron: 308

Rok wydania: 2010

Tłumacz: Włoch Renata

Format (wymiary): 14.5x21.0cm

ISBN: 9788373833678

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.