Komunikacja między ludźmi - Morreale S. P., Spitzberg B. H., Barge J. K. - książka

Komunikacja między ludźmi książka papierowa

Morreale S. P., Spitzberg B. H., Barge J. K.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka podzielona jest na części obejmujące:

Część I: Podstawy wiedzy o komunikacji między ludźmi
mówi, czym jest komunikacja, jakim narzędziem komunikowania jest język, czym charakteryzują się odmienne kanały przekazywania treści, jaką rolę w procesie komunikacji odgrywa słuchanie itp.

Część II: Komunikacja interpersonalna
przedstawia zagadnienia komunikacji w różnych kontekstach komunikacyjnych.

Część III: Komunikacja w małych grupach
omawia procesy przekazywania informacji, procesy decyzyjne i kształtowanie sieci relacji w grupie.

Część IV: Przemawianie publiczne
ukazuje najważniejsze aspekty przemawiania publicznego.

Książka posiada również dodatek poświęcony sytuacji wywiadu, szczególnie istotny dla osób uczestniczących w rozmowach kwalifikacyjnych, przeprowadzających wywiady terapeutyczne czy też prowadzących śledztwo dziennikarskie.


Książka wybitnych specjalistów w obszarze skutecznego komunikowania się:
- pokazuje, jak wiedza, motywacja i umiejętności wpływają na nasze zdolności komunikacyjne;
- przedstawia podstawowe zasady komunikacji oraz uczy, jak z nich korzystać w celu skuteczniejszego komunikowania się z innymi;
- omawia główne wyzwania i zagrożenia w różnych sytuacjach komunikacyjnych i wskazuje, jak pokonać trudności w tym zakresie, aby osiągnąć osobisty i zawodowy sukces.

Liczba stron: 744

Rok wydania: 2007

Tłumacz: Izdebski Paweł, Jaworska Aleksandra, Kobylińska Dorota

Format (wymiary): 16.3x23.3cm

ISBN: 9788301149390

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.