Kodeks postępowania karnego Tom 2 - Hofmański Piotr, Sadzik Elżbieta, Zgryzek Kazimierz - książka

Kodeks postępowania karnego Tom 2 książka papierowa

Hofmański Piotr, Sadzik Elżbieta, Zgryzek Kazimierz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Kodeks postępowania karnego. Komentarz do artykułów 297–467. Tom II, wydanie 4 obejmuje komentarz do przepisów regulujących przebieg postępowania przygotowawczego, postępowania przed sądem pierwszej instancji oraz postępowania odwoławczego.
Komentarz uwzględnia najnowszy stan prawny, poddając dokładnej analizie wszystkie nowelizacje wprowadzone w Dziale VII, VIII i IX KPK, począwszy od zmiany samych już celów postępowania przygotowawczego, przez modyfikacje dotyczące zażaleń, aż po nowelizację zakazu reformationis in pius w razie przekazania sprawy do ponownego rozpoznania, będącą wynikiem wyroku Trybunału Konstytucyjnego z 28.4.2009 r. Tom ten stanowi nieodzowną pomoc organom ścigania, organom prowadzącym i nadzorującym postępowanie, obrońcom i pełnomocnikom oraz samym stronom i uczestnikom postępowania w dokonywaniu wszelkich czynności oraz ochronie i zabezpieczeniu ich praw od wszczęcia dochodzenia lub śledztwa aż do prawomocnego zakończenia postępowania karnego.

Zawiera on najnowsze orzecznictwo Sądu Najwyższego i Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, co pozwala na postępowanie nie tylko w zgodzie z aktualnym stanem prawnym, ale również z judykaturą. Autorzy przedstawili i skomentowali wszystkie wersje ustawy od jej wejścia w życie 1.9.1998 r., dzięki czemu Komentarz jest niezwykle pomocny w pracy przy postępowaniach, które rozpoczęły się w poprzednim stanie prawnym.

Liczba stron: 1014

Rok wydania: 2011

Format (wymiary): 14.5x23.0cm

ISBN: 9788325528546

Wydanie: 4

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.