Kartografia - Medyńska-Gulij Beata - książka

Kartografia książka papierowa

Medyńska-Gulij Beata

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

74,00 zł
od 37,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Kompendium wiedzy o współczesnej kartografii w nurcie geowizualizacji i geomatyki
Autorka prezentuje w książce oryginalne spojrzenie na współczesną kartografię kładąc szczególny nacisk na naukowo-pragmatyczny rozwój nurtu geowizualizacji oraz na rewolucyjne zmiany w polskiej kartografii urzędowej od roku 2013.
Wśród atutów publikacji można wymienić:
· prezentację aktualnego stanu polskiej geomatyki w ramach Infrastruktury Informacji Przestrzennej,
· zestawienie reguł niezbędnych do opracowania atrakcyjnych graficznie oraz efektywnych map i innych prezentacji kartograficznych,
· gotowe przepisy na opracowanie trójwymiarowych wizualizacji kartograficznych oraz multimedialnych geokompozycji w technikach graficznych, geoinformacyjnych oraz w otwartych serwisach mapowych,
· wskazanie najnowszych rozwiązań w kartografii mobilnej i internetowej,
· przygotowanie poglądowych schematów, barwnych rycin i specjalnych przykładów kreowania map i wizualizacji kartograficznych.
Społeczność użytkowników informacji przestrzennej jest dziś już nie do policzenia, a sposoby użytkowania map i multimedialnych wizualizacji wydają się nieograniczone, zwłaszcza wobec dostępności technik graficznych i geoinformacyjnych także w otwartych serwisach mapowych. Z pewnością przedstawiciele wielu dziedzin nauki, urzędnicy administracji państwowej i prywatni kreatorzy map znajdą w tej książce podstawową wiedzę oraz inspiracje do wizualizowania danych przestrzennych.

Liczba stron: 260

Rok wydania: 2015

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788301183288

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.