Kapitał ludzki w strukturach wirtualno-sieciowych Nowe role pracowników i menedżerów wiedzy -  - książka

Kapitał ludzki w strukturach wirtualno-sieciowych Nowe role pracowników i menedżerów wiedzy książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Prof. nadzw. dr hab. Stanisław WITKOWSKI – Uniwersytet Wrocławski:

Książka pod redakcją Zbigniewa Antczaka to znakomite studium teoretyczno-empiryczne ukazujące wyzwania, jakie pojawiają się w związku z dynamicznymi zmianami zachodzącymi we współczesnych organizacjach. Zmiany te dotyczą nie tylko charakteru pracy, dominacji struktur sieciowo-wirtualnych, ale również konieczności wielowariantowego opracowywania misji i strategii firm w oparciu o nowe metodologie prognozowania (foresight). Do ważnych zagadnień podjętych przez Autorów zaliczam przede wszystkim: zagospodarowanie kapitału ludzkiego w postaci coraz większej liczby pracowników w wieku senioralnym, rewizję dotychczasowych poglądów na temat planowania karier pracowników wiedzy, nowe wymagania kompetencyjne dotyczące pracowników wykonawczych i menedżerów. Autorzy nie tylko krytykują dominujące obecnie podejścia teoretyczne, przedstawiają także nowe propozycje rozwiązywania problemów praktycznych na bazie zaprezentowanych własnych badań empirycznych. Praca zainteresuje zarówno naukowców, jak i adeptów zarządzania, specjalistów HR oraz psychologów zarządzania. Jest źródłem ważnej refleksji nad współczesnymi organizacjami oraz stanowi kopalnię pomysłów, które ukierunkowują dalsze badania.

Liczba stron: 240

Rok wydania: 2013

Format (wymiary): 15.9x23.0

ISBN: 9788376417943

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.