Inwestowanie na rynku akcji - Nawrocki Tomasz, Jabłoński Bartłomiej - książka

Inwestowanie na rynku akcji książka papierowa

Nawrocki Tomasz, Jabłoński Bartłomiej

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W książce przedstawiono – z perspektywy inwestora giełdowego – ekonomiczno-finansowe zasady oceny potencjału rozwojowego spółek giełdowych działających w różnych branżach gospodarczych. Poprzez wykorzystanie danych zawartych w sprawozdaniach finansowych oraz zastosowanie wybranych wskaźników można nie tylko oszacować majątkowy potencjał innowacyjny przedsiębiorstw, ale również wskazać te spółki, które znajdują się na ścieżce wzrostu. Inwestując w te podmioty można osiągnąć dodatnią stopę zwrotu przekładającą się na wzrost wartości ich portfela inwestycyjnego. Proponowane alternatywne podejście umożliwia również szybkie dostrzeżenie zbliżających się problemów finansowych podmiotów, których akcje są już w posiadaniu inwestora.

W książce autorzy skoncentrowali się na:
- pojęciu potencjału przedsiębiorstw i jego specyfice ze względu na rodzaj prowadzonej działalności,
- charakterystyce podstawowych źródeł danych finansowych o spółkach giełdowych (sprawozdanie z sytuacji finansowej, rachunek zysków i strat, sprawozdanie z przepływów pieniężnych, informacja dodatkowa),
- obszernych przykładach ukazujących w jaki sposób przeprowadzić i zinterpretować analizę potencjału spółek, reprezentujących cztery główne sektory gospodarki – produkcyjny, handlowy, usługowy oraz finansowy.

Liczba stron: 262

Rok wydania: 2018

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381021500

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.