Interactive Packaging Design -  - książka

Interactive Packaging Design książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

With the continuous development of science and technology, human has stepped into an era of experience economy and interactivity has received more attention. The use of interactivity in packaging design can cause users emotional interaction, thus generating the will to purchase, which is the significance of interactive packaging design. This book introduces what s interactive packaging, its types, functions, generated background, design principles, design factors, how to establish an interactive relationship, and the application of new technology and new materials in interactive packaging design through a combination of text and pictures. Detailed interactive principle analyses are included in a large amount of design cases for readers to understand interactive packaging design and enable them to create user-attractive interactive packaging design works.

Liczba stron: 248

Rok wydania: 2019

Format (wymiary): 17.5x25.0cm

ISBN: 9781912268535

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.