Grupy kapitałowe - Trocki Michał - książka

Grupy kapitałowe książka papierowa

Trocki Michał

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

44,90 zł
od 22,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Podręcznik przeznaczony jest dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, finansów i bankowości oraz studiów menedżerskich zgłębiających wiedzę o tworzeniu i funkcjonowaniu grup kapitałowych. W sposób kompleksowy uwzględnia różne aspekty ich funkcjonowania, zróżnicowanie form (operacyjne, zarządcze i finansowe) oraz wszystkie istotne dziedziny zarządzania grupami kapitałowymi.

Opinie o książce:
[...] Porównując tę książkę z dostępną na rynku literaturą przedmiotu w zakresie tworzenia i funkcjonowania grup kapitałowych mogę stwierdzić, że ze względu na przejrzystość i zamieszczone w niej treści, jest ona jednym z nielicznych opracowań godnych polecenia studentom i wykładowcom...
(dr Edyta Gwarda-Gruszczyńska, Uniwersytet Łódzki)

[...] Mimo wyjątkowo wysokiego stopnia skomplikowania materii przedmiotu, autorowi udało się zredagować układ treści w przystępny sposób zarówno dla studentów, jak i praktyków [...] Klarowności podręcznika sprzyja zwięzłość tekstu oraz rozbudowana struktura spisu treści...
(prof. nadzwyczajny dr hab. Adam Peszko, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie)

[...] Dydaktyczna przydatność pracy prof. M. Trockiego wynika przede wszystkim z umiejętnego, rzadko osiąganego połączenia w spójną całość "żelaznej " logiki i porządku właściwego dobremu podręcznikowi akademickiemu z walorami pogłębionego studium na temat jednego z ważniejszych nurtów współczesnej gospodarki...
(prof. dr hab. Cezary Suszyński, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)

Liczba stron: 324

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788301141882

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.