Gospodarowanie odnawialnymi źródłami energii w ekonomii rozwoju zrównoważonego - Graczyk Alicja Małgorzata - książka

Gospodarowanie odnawialnymi źródłami energii w ekonomii rozwoju zrównoważonego książka papierowa

Graczyk Alicja Małgorzata

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Monografia dr inż. Alicji Graczyk jest kontynuacją badań Wrocławskiej Szkoły Naukowej Zrównoważonego Rozwoju […]. Autorka w sposób metodyczny rozwinęła naukę ekonomii zrównoważonego rozwoju, wniosła istotną wartość dodaną w aspekcie teoretycznym i aplikacyjnym. Jako pierwsza na świecie opracowała metodę badania stopnia zakorzenienia podstaw rozwoju zrównoważonego wśród społeczności lokalnych. […] Podjęty problem naukowy oceniam jako istotny z punktu widzenia nauki krajowej i światowej. […] Problematyka oraz poziom przeprowadzonych analiz teoretycznych i badań terenowych są na wysokim poziomie naukowym.
Z recenzji prof. dra hab. Bazylego Poskrobki
Praca […] uzupełnia lukę teoretyczną w dyscyplinie ekonomii. Uszczegółowienia rozważań dokonano w odniesieniu do energetyki i odnawialnych źródeł energii – zagadnień/problemów istotnych w praktyce gospodarczej i teorii. […] Zaproponowane koncepcje i pojęcia stanowią niewątpliwą wartość dodaną nie tylko pracy, lecz także ekonomii jako nauki. Monografia […] jest ważnym „krokiem” w teorii ekonomii rozwoju zrównoważonego, zwłaszcza w odniesieniu do energetyki zrównoważonej i nowej koncepcji człowieka gospodarującego w paradygmacie tej energetyki.
Z recenzji prof. US dr hab. Barbary Kryk

Liczba stron: 400

Rok wydania: 2020

Format (wymiary): 17.0x24.5cm

ISBN: 9788301204099

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.