Gdy emocje ranią ciało - Klepacka-Gryz Ewa - książka

Gdy emocje ranią ciało książka papierowa

Ewa Klepacka-Gryz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

54,90 zł
od 27,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Ciało mówi to, czego nie wypowiedział umysł

Zachodnia kultura z jej przekazem mówiącym o wyższości rozumu nad ciałem nie wspiera naszego zdrowia. Od dzieciństwa słyszymy, że powinniśmy się kontrolować, brać odpowiedzialność za swoje emocje, słuchać głowy, a nie ciała, pokazywać światu spokojną, opanowaną twarz. Ten wczesny trening wpływa na całe nasze życie. Nierozpoznane, nieprzeżyte, stłumione emocje nie znikają. Kumulują się w ciele w formie napięć, a w pewnym momencie na przykład podczas życiowego kryzysu manifestują się w postaci nieprzyjemnych objawów, takich jak ciągłe bóle brzucha, migreny, przykurcze, bezsenność czy niespodziewane ataki paniki. Te objawy to ważne informacje od twojego ciała; ważny przekaz od emocji/czucia do umysłu/myślenia. Latami niesłuchane ciało zaczyna chorować.

Ten poradnik jest opowieścią o dolegliwościach psychosomatycznych i o tym, jak rozszyfrować język symptomów chorobowych. Pozwoli Ci zrozumieć, że ciało nie jest Twoim wrogiem, tylko przyjacielem. Podczas lektury odkryjesz, jak budować silne połączenie między umysłem i ciałem, jak radzić siebie ze stresem, jak tworzyć zdrowe relacje przede wszystkim ze sobą. Nauczysz się również praktycznych technik, które pozwolą Ci zrozumieć, co się dzieje z Twoim ciałem, kiedy boli, sztywnieje lub traci energię. Ta książka to powrót do początków, do czasów, kiedy Twoje ciało, głowa i serce były w relacji pełnej miłości, zrozumienia i szacunku.

Liczba stron: 256

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 14.0x21.0cm

ISBN: 9788328912175

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.