Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Wizerunek należy do kategorii wzbudzających zainteresowanie zarówno teoretyków politologii, jak i praktyków polityki. Przez wiele lat termin ten używany wyłącznie przez specjalistów (zamiennie ze słowem „image”), obecnie wszedł do języka potocznego. Dziennikarze, komentatorzy, badacze, ale także zwykli ludzie używają słowa „wizerunek” dla opisania obrazu jakiegoś podmiotu. Warto jednak zwrócić uwagę, że bardzo często określenie „kreowanie wizerunku” przywoływane bywa w znaczeniu pejoratywnym – jako synonim działań manipulacyjnych i stosowania socjotechniki w polityce. [...]
Książka, którą oddajemy w ręce czytelników, jakkolwiek stworzona przez wybitnych znawców problematyki, napisana została językiem barwnym i przystępnym. Mamy nadzieję, iż posłuży ona zarówno studentom nauk społecznych, badaczom marketingu, jak i praktykom pomagającym tworzyć wizerunki ludzi i instytucji.
Agnieszka Kasińska-Metryka, Piotr Olszewski
Liczba stron: 442
Rok wydania: 2012
Format (wymiary): 15.5x22.5cm
ISBN: 9788377801895