Finansowanie i corporate governance w przedsiębiorstwach rodzinnych -  - książka

Finansowanie i corporate governance w przedsiębiorstwach rodzinnych książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Książka prezentuje wyniki przeprowadzonych w Polsce i Austrii badań empirycznych dotyczących ładu korporacyjnego i finansowania przedsiębiorstw rodzinnych, których interpretacja oparta jest na obszernej literaturze światowej oraz wtórnych danych statystycznych. Przedstawiono w niej pojęcie i znaczenie gospodarcze firm rodzinnych, ich sktuktury kapitałowe, politykę dywidend, zarządzanie finansami i relacje z bankami oraz kwestie związane z ładem korporacyjnym, a także kontrolą procesów ekonomicznych i pozaekonomicznych zachodzących w przedsiębiorstwach rodzinnych.

Specyfika zarządzania przedsiębiorstwem rodzinnym powoduje, że staje się ono bardzo popularnym przedmiotem rozważań naukowych. Najwięcej jednak uwagi poświęca się problematyce odmienności struktur organizacyjnych tych przedsiębiorstw, problemom przedsiębiorstwa, sukcesji, w znacznie mniejszym stopniu problemom finansowania tych przedsiębiorstw oraz ładu korporacyjnego w tego typu przedsiębiorstwach. Z tego punktu widzenia książka wypełnia w pewnym stopniu lukę, która wciąż występuje w polskiej literaturze. Jest to niewątpliwy walor opracowania. Dodatkowo na uwagę zasługuje fakt, że mamy tu swego rodzaju dwugłos, a więc analizę porównawczą omawianych zjawisk w Polsce i w Austrii.
Prof. zw. dr. hab. Jerzy Różański
Katedra Finansów i Strategii Przedsiębiorstwa
Uniwersytet Łódzki

Liczba stron: 188

Rok wydania: 2016

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788325585969

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.