Duży słownik obrazkowy Hiszpański PONS -  - książka

Duży słownik obrazkowy Hiszpański PONS książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,90 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Duży słownik obrazkowy PONS to 14 000 haseł i zwrotów związanych z najpopularniejszymi dziedzinami życia. Hasła zostały przedstawione w formie atrakcyjnych, realistycznych ilustracji ułatwiających ich zapamiętanie.

Każdemu hasłu towarzyszy zapis fonetyczny, dzięki któremu bez trudu można opanować poprawną wymowę.
Odszukanie poszczególnych haseł ułatwi zamieszczony na końcu książki indeks alfabetyczny.

O tym, jak ważną rolę w procesie zapamiętywania słów odgrywają obrazki, wiemy od dawna z psychologii uczenia się. Gdy widzisz obrazek ilustrujący dane pojęcie, utrwala się ono w twojej pamięci o wiele szybciej niż za sprawą samego tekstu. Jeśli chcesz nie tylko sprawdzić znaczenie słowa w języku obcym, lecz także zrozumieć je i zapamiętać, obrazki pomogą ci szybko i efektywnie utrwalić słownictwo. Powody są proste:

Obrazki oddziałują na nas szybciej i bardziej bezpośrednio niż sam tekst. Już jako dzieci myślimy za pomocą obrazków; potrafimy je odszyfrowywać, interpretować i przyswajać ich treść w sposób intuicyjny.
Obrazek w połączeniu ze słowem tworzy całość, którą mózg człowieka skutecznie przetwarza i zapamiętuje.
Obrazki ułatwiają rozumienie. Tworzą odniesienia do rzeczywistości i dostarczają o wiele więcej informacji niż sam tekst.
Obrazki wpływają na emocje. Budzą nasze zainteresowanie, zwiększają motywację i lepiej utrwalają się w pamięci niż same słowa.
Obrazki sprawiają radość. Sam tekst może zniechęcać, obrazki zaś sprawiają, że dłużej skupiamy się na nauce.

Liczba stron: 400

Format (wymiary): 14.0x16.0cm

ISBN: 9788381656580

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.