Dobre wychowanie - Towles Amor - książka

Dobre wychowanie książka papierowa

Amor Towles

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,99 zł
od 25,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

„To ważne, aby wbrew wszystkiemu pozostać wiernym swoim zasadom. Polecam!” Urszula Dudziak Powieść, którą przeczytało ponad milion osób na całym świecie. Debiut autora Dżentelmena w Moskwie Nowy Jork, ostatnia noc 1937 roku. W drugorzędnym klubie jazzowym Katey Kontent przypadkowo poznaje młodego bankiera, Tinkera Greya. Ich światy dzieli wszystko. A jednak to spotkanie i jego zaskakujące konsekwencje sprawią, że tej nocy dziewczyna wyruszy w mającą trwać rok podróż w nieznane. Wśród najbogatszych i najbardziej wpływowych, w świecie wielkich nadziei i pragnień będzie musiała zaufać wyłącznie swojej inteligencji i być wierna swoim zasadom… „Wspaniała powieść o życiu na Manhattanie w czasach wielkiego kryzysu”. „The Wall Street Journal” „Tętniąca życiem, pełna czułości i błyskotliwych obserwacji historia młodej sekretarki z Brooklynu, która trafia do towarzystwa modnej młodzieży z wyższych sfer na Manhattanie lat 30.”. „The New York Times Book Review” Amor Towles (ur. 1964) – amerykański pisarz i publicysta, autor bestsellerowej powieści Dżentelmen w Moskwie. Ukończył Yale College i Uniwersytet Stanforda. Zanim został pisarzem, pracował jako specjalista ds. inwestycji. Mieszka na Manhattanie z żoną i dwójką dzieci. Jego powieści sprzedały się łącznie w ponad czterech milionach egzemplarzy i zostały przetłumaczone na przeszło trzydzieści języków. W przygotowaniu nowa powieść autora – Lincoln Highway, która ukaże się w Polsce w 2022 roku.

Liczba stron: 368

Tłumacz: Gralak Anna

Format (wymiary): 14.3x20.5cm

ISBN: 9788324083831

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.